Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Angezien men andere niet zo goed was heb ik een nieuwe gemaakt..

tallex3mk4.png

Rate plz :puh:_O_

Bewerkt: door Tallex
Geplaatst:

Nou vooruit ^_^

Mooie Signature,

Leuke border en het lettertype en leuke kleuren.

een dikke 9/10!!!!

Het is wel een mooie signature, voor een beginner. Maar er zijn toch wel enkele minpuntjes.

Als eerste de achtergrond. Dit is een achtergrond die met een echt fototoestel is getrokken. Deze achtergrond past dus totaal niet bij een anime/manga ventje.

Dan heb je het font (lettertype), dat lettertype is te pixelachtig, en de kleur past niet goed bij de rest van de sig. Dit had beter in een lichtbruin kleurtje gekunt, en dan al weer een heel ander font.

De render is dan weer mooi ingeblend, maar zoals ik al eerder zei, past dit niet bij de achtergrond.

Op de border valt niets aan te merken, al denk ik dat 'ie iets mooier zou geweest zijn moest het een pixeltje dikker zijn geweest, met een (bruiner) kleurtje. Je krijgt er van mij een 65% voor.

Je bent nog maar een beginner, en zoals ik al zei is dit redelijk goed beginnerswerk. Doe zo voort, en er zullen mooie creaties komen!

Edit @ hieronder: Oh, sorry. :7 Nou dan heb je de achtergrond zeer mooi gemaakt, al vind ik 'm er toch nog altijd niet bij passen ...

Bewerkt: door Hanneswasco

:{:ch:

Ik ben geen beginner ik werk al 2 jaar met Photoshop.

En die achtergrond is niet getrokken met een fototoestel, ik heb hem zelf gemaakt met PS.

Bewerkt: door Tallex

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...