sammybaetens Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb net mijn 2 allereerste signatures gemaak ik wil wel weten wat jullie ervan vinde Ik vind ze wel goed voor eerste keer Bewerkt: 28 maart 2008 door sammybaetens Reageren
Jay; Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik heb net mijn 2 allereerste signatures gemaak ik wil wel weten wat jullie ervan vinde Aangezien de link van deze Tutorial ofline staat denk ik dat je ze niet met behulp van deze tutorial hebt gemaakt. Om signatures te showen en een mening te vragen kan je beter terecht in de Graphics Showroom. Hier krijg je tips en rates van andere leden van het forum en bovendien reageren ze ook nog eens sneller. Trouwens, ik vind ze goed gelukt hoor! >>> Door RonaldVC: Posts even afgesplitst, en een eigen topic van gemaakt in de Showroom.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.