js007 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik ben een sig aan het maken maaar ik zit met een probleem hoe kan ik iets knippen uit een tekening en plakken op een ander tekening Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Dus je wilt bijvoorbeeld een persoon op een afbeelding uitknippen, en dan verwerken op een andere achtergrond? Die handeling wordt ook wel "renderen" genoemd. Er zijn verschillende manieren om dat te doen.. Lees ===>dit<=== topic even door. In dat topic legt .Levi. stap voor stap uit hoe je gemakkelijk en mooi een object uit een afbeelding kan knippen. Ik heb gelijk de topictitel wat duidelijker gemaakt. Reageren
js007 Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik heb daar al gekeken maar ik snap het niet wat is een fotoschop ? ik wil zo iets maken de tom clany's moet in mijn pic er die 3 groene bolletjes moeten een beetje efect geven maar ik weet niet hoe ik het moet doen Reageren
Jay; Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik heb daar al gekeken maar ik snap het niet wat is een fotoschop ? Photoshop is een programma die velen gebruiken om mooie plaatjes te creëren. Het is een uitgebreid programma die tegen betaling te downloaden is. De meesten op dit forum zullen dat programma gebruiken maar er zijn uiteraard ook andere programma's om een mooi plaatje te creëren. Als je niet in staat bent om Photoshop tegen een prijsje te downloaden kun je altijd nog een aanvraag doen in de hoop dat iemand hem voor je wil maken. Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik heb daar al gekeken maar ik snap het niet wat is een fotoschop ? Photoshop is een programma die velen gebruiken om mooie plaatjes te creëren. Het is een uitgebreid programma die tegen betaling te downloaden is. De meesten op dit forum zullen dat programma gebruiken maar er zijn uiteraard ook andere programma's om een mooi plaatje te creëren. Als je niet in staat bent om Photoshop tegen een prijsje te downloaden kun je altijd nog een aanvraag doen in de hoop dat iemand hem voor je wil maken. en aan wie mag ik dat vragen Reageren
Arthis Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik heb daar al gekeken maar ik snap het niet wat is een fotoschop ? Photoshop is een programma die velen gebruiken om mooie plaatjes te creëren. Het is een uitgebreid programma die tegen betaling te downloaden is. De meesten op dit forum zullen dat programma gebruiken maar er zijn uiteraard ook andere programma's om een mooi plaatje te creëren. Als je niet in staat bent om Photoshop tegen een prijsje te downloaden kun je altijd nog een aanvraag doen in de hoop dat iemand hem voor je wil maken. en aan wie mag ik dat vragen Plaats een nieuw onderwerp in het graphics aanvraag gedeelte. Neem daarin het volgende lijstje over: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Suc6 Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik heb daar al gekeken maar ik snap het niet wat is een fotoschop ? Photoshop is een programma die velen gebruiken om mooie plaatjes te creëren. Het is een uitgebreid programma die tegen betaling te downloaden is. De meesten op dit forum zullen dat programma gebruiken maar er zijn uiteraard ook andere programma's om een mooi plaatje te creëren. Als je niet in staat bent om Photoshop tegen een prijsje te downloaden kun je altijd nog een aanvraag doen in de hoop dat iemand hem voor je wil maken. en aan wie mag ik dat vragen Plaats een nieuw onderwerp in het graphics aanvraag gedeelte. Neem daarin het volgende lijstje over: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Suc6 bedankt Reageren
M4X Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Dat is zo simpel met de nodige Photoshop ervaring, ik zal het meteen wel even voor je doen: http://img221.imageshack.us/img221/4814/tcyi7.png http://img228.imageshack.us/img228/8829/tc2xs3.png Veel plezier ermee Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Dat is zo simpel met de nodige Photoshop ervaring, ik zal het meteen wel even voor je doen: http://img221.imageshack.us/img221/4814/tcyi7.png http://img228.imageshack.us/img228/8829/tc2xs3.png Veel plezier ermee oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.