Jon-asses Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik heb net een filmpje gemaakt met Imageready over GTA IV. Meer bepaald over de nieuwe trailer.. Het is eens wat anders, hopelijk vinden jullie het wat Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Heel mooi gedaan Jon-asses KUTGW! Grtzz gtafreak007 ff offtopic waneer ga je mij dan helpen met PS Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Mooi film maar ik zie wel korrelig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Het is mooi gedaan, maar het zijn wat weinig frames. Ik snap wel dat je daar niet zo veel tijd in wilt stoppen, maar nu ziet het er wat schokkerig uit. Verder wel leuk gedaan Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ziet er nice uit! Alleen je moet de 'stukjes' een beetje over elkaar heen laten lopen, En die gene die van de trap af valt die moet je iets rustiger doen. 7/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Bedankt allemaal. Ik weet dat het geen vloeiende bewegingen zijn maar het is de bedoeling dat het eerst met een rustige foto van Niko begint en dan allemaal flitsen van ontploffingen, etc. etc... die alsmaar sneller elkaar opvolgen om dan af te sluiten met 'GTA IV' '29th April'. Het is geen super filmpje maar ik vind het toch best goed gelukt om het met Imageready gemaakt te hebben.. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ik vind het best wel mooi, alleen dat ''stukjes'' is dan wat minder. Voor de rest vind ik het wel goed gelukt. Ik zou je een 8/10. Bewerkt: 29 maart 2008 door $big$smoke$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.