Jump to content

Blizzard vs. Twankala

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbalspeler

Soort design: Signature

Size design: 150x500, eronder mag ook.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Ik lever de mijne in na de jouwe.

Veel succes.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb met Blizzard al contact opgenomen over de inleverdatum.

Ik zou hem dit weekend waarschijnlijk af hebben. Dus ik blijf graag nog bij deze battle.

Geplaatst: (bewerkt)

Blizzard: Een beetje een te simpele sig. Om te beginnen bij je achtergrond: Ik vind de kleuren te saai. Je hebt ook niet erg veel verschillende kleuren gebruikt. Vervolgens heb je een render erop gezet en een border er omheen gedaan, zo ziet het er tenminste uit. Dan heb je nog op twee plaatsen een tekst, die er wel goed uitzien en goed bij de rest van de sig passen. Verder had er misschien ook nog een (bruine) border bij gepast. Ik vind deze sig niet echt fantastisch en ik heb wel eens beter van jouw gezien. Ik geef je een 5/10.

Twankala: Deze ziet er iets beter uit, al kijkt de keeper wel wat moeilijk. :schater: Toch heb ik een beetje het idee dat je een afbeelding als achtergrond hebt gebruikt en vervolgens de render van de keeper erop hebt gezet, zonder verder in te blenden ofzow. Verbeter me als dit niet waar is. Ik weet ook niet of dit jouw "stijl" is, want dit is de eerste sig die ik zie van jouw. Rechtsonderin staat een tekst maar ik kan niet helemaal zien wat daar op staat, aangezien hij er niet helemaal op is gekomen. De border daarentegen vindt ik er wel goed bij passen, die dubbele lijn met de sig erdoorheen. Maar ik heb niet echt het idee dat hier veel tijd in zat. Verbeter me weer als dit ook fout is. Deze sig zou ik eigenlijk ook een 5/10 willen geven, maar omdat dan niet echt duidelijk is wie er wint. Krijg jij een 6/10.

Dus mijn stem gaat naat Twankala.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Zou er nog iemand kunnen stemmen. Ik heb er veel aan gewerkt, en ik denk dat Blizzard dat ook heeft gedaan. En dan is 1 stem zo weinig. :N

Geplaatst:
Zou er nog iemand kunnen stemmen. Ik heb er veel aan gewerkt, en ik denk dat Blizzard dat ook heeft gedaan. En dan is 1 stem zo weinig. :N

Okééé :puh:.

Twankala: Je hebt die signature al eens laten raten, en ik vond dit een hele mooie sig. Prachtige effecten gebruikt, en de render ziet er ook heel goed uit. Alleen kijkt hij een beetje raar :cab:.

Rate: 9/10

Blizzard: Je kunt betere sig's maken, Deze is té leeg. De tekst is te klein en de 'rand' om de render heen is niet zo spectaculear(of hoe je het schrijft :puh:.)

Rate: 7/10

Stem: Twankala

Geplaatst:

Winnaar Twankala +1 punt! Helaas verliezer Blizzard -1 punt voor jou.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...