Bierbuikje Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Hey, ik heb weer een geweldig project bedacht. De zon van de teletubbies naar SA, maar toen kwam ik erachter dat de zon niet te wijzigen was en het maar een paar luttele lichtjes waren op het scherm. Toen dacht ik, ik verander de maan in de zon van de teletubbies. Maar dat ging ook niet als geplant en dus ben ik even aan het oefenen. wat vinden jullie ervan? Zelf vind ik het nogal mislukt maar het is een begin Bewerkt: 28 maart 2008 door bierbuikje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Best goed voor een beginner vind ik zelf maar het is niet goed gelukt maar dat maakt niks uit want straks wordt je vanzelf beter ik geef het een 5/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Idd, Je moet het leren. Ben er zelf ook niet goed in hoor Maja, blijven oefenen! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik neem het niet serieus, sorry. Dit is net zo "raar" als die :Pmaan. Die zon staat niet in SA, de beruchte stad. Maarja, iedere zijn/haar mening Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ja sorry hoor... Maar ik vind het NIKS Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ja sorry hoor... Maar ik vind het NIKS Dit is alleen om te oefenen hoor... Bewerkt: 29 maart 2008 door bierbuikje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Zoals ik al zei; Voor een beginner is dit best goed. Een beginner(Sorry BB) is vaak nog niet zo goed in textures veranderen, Maar later als zij; hij het onder de knie heeft kan die gene aan het echte werk beginnen Reageren
Jozz Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Waarom zo negatief (bijna) allemaal? Als je het niks vindt ok, maar zeg dan wat er beter kan. Ik vindt het wel goed bedacht (ik had ook weleens zoiets in gedachte maar goed ) alleen ik vindt het niet zon goede kwaliteit, kan je misschien nog wel aanpassen zelf zou ik het niet downloaden maar wel leuk gedaan Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik ben bezig om de zon van de teletubbies erin te plaatsen, maar hij is te overbelicht en weet niet hoe ik de texture donkerder krijg. en mensen, mijn textures zijn van slechte kwaliteit doordat ik paint gebruik. Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hey, ik heb weer een geweldig project bedacht. De zon van de teletubbies naar SA, maar toen kwam ik erachter dat de zon niet te wijzigen was en het maar een paar luttele lichtjes waren op het scherm. Toen dacht ik, ik verander de maan in de zon van de teletubbies. Maar dat ging ook niet als geplant en dus ben ik even aan het oefenen.wat vinden jullie ervan? Zelf vind ik het nogal mislukt maar het is een begin het is wel grappig Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 een nieuwe met dank aan Unmountable Tijmen Reageren
Jozz Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 je kunt er ook een animatie van maken geloof ik, je zou het gezicht kunnen laten bewegen Reageren
Basssss Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 En als je op die zon schiet met een sniper, word ie dan ook groter en kleiner? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 En als je op die zon schiet met een sniper, word ie dan ook groter en kleiner? jep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.