Jump to content

Amazing project from BB!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb weer een geweldig project bedacht. De zon van de teletubbies naar SA, maar toen kwam ik erachter dat de zon niet te wijzigen was en het maar een paar luttele lichtjes waren op het scherm. Toen dacht ik, ik verander de maan in de zon van de teletubbies. Maar dat ging ook niet als geplant en dus ben ik even aan het oefenen.

wat vinden jullie ervan? Zelf vind ik het nogal mislukt maar het is een begin :7

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Best goed voor een beginner vind ik zelf maar het is niet goed gelukt maar dat maakt niks uit want straks wordt je vanzelf beter ik geef het een 5/10

Geplaatst:

Idd,

Je moet het leren.

Ben er zelf ook niet goed in hoor :7

Maja,

blijven oefenen!

Geplaatst:

Ik neem het niet serieus, sorry.

Dit is net zo "raar" als die :Pmaan.

Die zon staat niet in SA, de beruchte stad.

Maarja, iedere zijn/haar mening ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ja sorry hoor... Maar ik vind het NIKS

Dit is alleen om te oefenen hoor...

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Zoals ik al zei; Voor een beginner is dit best goed. Een beginner(Sorry BB) is vaak nog niet zo goed in textures veranderen, Maar later als zij; hij het onder de knie heeft kan die gene aan het echte werk beginnen :schater:

Geplaatst:

Waarom zo negatief (bijna) allemaal?

Als je het niks vindt ok, maar zeg dan wat er beter kan.

Ik vindt het wel goed bedacht (ik had ook weleens zoiets in gedachte maar goed :puh: )

alleen ik vindt het niet zon goede kwaliteit, kan je misschien nog wel aanpassen

zelf zou ik het niet downloaden maar wel leuk gedaan ^_^

Geplaatst:

ik ben bezig om de zon van de teletubbies erin te plaatsen, maar hij is te overbelicht en weet niet hoe ik de texture donkerder krijg.

en mensen, mijn textures zijn van slechte kwaliteit doordat ik paint gebruik.

Geplaatst:
Hey, ik heb weer een geweldig project bedacht. De zon van de teletubbies naar SA, maar toen kwam ik erachter dat de zon niet te wijzigen was en het maar een paar luttele lichtjes waren op het scherm. Toen dacht ik, ik verander de maan in de zon van de teletubbies. Maar dat ging ook niet als geplant en dus ben ik even aan het oefenen.

wat vinden jullie ervan? Zelf vind ik het nogal mislukt maar het is een begin :7

het is wel grappig :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...