Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ahaha, Lool. Schiet je op die Baby (Wat eigenlijk niet mag ) En dan wordt hij zelfs nog groter!, Hehe, Lagge. Maar Bierbuikje; Een animatie ervan maken is een inderdaad leuk idee, Het wordt steeds leuker . Je hebt dat Foto'tje in het Graphics Forum geplaatst, Ik dacht laat ik dat eens even doen; is toch niet zo moeilijk, Neem ik deel aan een Dikke Mod Haha, Dank je! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Een animatie is haast onmogelijk! Tenzij je bij R* werkt. Je zou eigenlijk de gta_sa.exe hacken en dan de SA engine moeten aanpassen. Het is een tevergeefs werk :') En bovendien wijzig je alleen de particle.txd. Bewerkt: 30 maart 2008 door GTA_XP Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ahaha, Lool. Schiet je op die Baby (Wat eigenlijk niet mag ) En dan wordt hij zelfs nog groter!, Hehe, Lagge.Maar Bierbuikje; Een animatie ervan maken is een inderdaad leuk idee, Het wordt steeds leuker . Je hebt dat Foto'tje in het Graphics Forum geplaatst, Ik dacht laat ik dat eens even doen; is toch niet zo moeilijk, Neem ik deel aan een Dikke Mod Haha, Dank je! graag gedaan Een animatie is haast onmogelijk!Tenzij je bij R* werkt. Je zou eigenlijk de gta_sa.exe hacken en dan de SA engine moeten aanpassen. Het is een tevergeefs werk :') En bovendien wijzig je alleen de particle.txd. het blijft leuk werk Reageren
Jozz Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 vertel me hoe! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=48728 ik weet alleen niet met zekerheid te zeggen of het wel met een zon lukt maar je zou het eens moeten uitproberen Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Opzich wel grappig! Jammer dat het plaatje lelijk is, je ziet dat het ergens uitgehaald is (ik zie strepen waar het kader zat), dit zou je dus nog even uit moeten werken. En misschien zou een animatie kunnen, moet je even onderzoeken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 in het filmpje dat ik maak zijn de strepen weggewerkt en is er nog een mod bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.