Jump to content

Muziek downloaden in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
door onze redactie

AMSTERDAM - Gamesontwikkelaar Rockstar Games en webwinkel Amazon.com hebben een deal gesloten waarbij spelers van de game Grand Theft Auto IV muziek uit het spel rechtstreeks kunnen aanmerken voor een toekomstige download.

In GTA IV zullen meer dan 200 gelicenseerde nummers zitten. Als de speler tijdens de game een nummer hoort die hij wel wil kopen, kan hij via de mobiele telefoon in het spel de track 'markeren.' Als hij vervolgens naar Amazon.com gaat, staat het nummer al klaar voor download en hoeft de speler enkel de aankoop te bevestigen.

Er is echter wel een probleem: de dienst is vooralsnog alleen beschikbaar voor inwoners van de Verenigde Staten. Dit is voornamelijk zo omdat Amazon enkel nog muziekdownloads aanbiedt in dit land.

Wat vinden jullie ervan? Ik vindt dat het zo snel mogelijk hier moet komen _O_

Bron: telegraaf

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een leuke toevoeging, alleen je kunt op zoveel andere manieren muziek downloaden. Want op WikiGTA zullen alle nummers uit GTA IV wel komen te staan, maar het blijft een goed idee. Wat de Xbox 360 en PS3 wel niet voor mogelijkheden hebben, erg knap hoor. :Y

Hier onder, de artiesten en de namen van alle nummers uit GTA IV zullen waarschijnlijk op WikiGTA komen te staan. Daarmee kun je weer verder komen, zo bedoel ik het. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
op wiki downloaden is niet hetzelfde. dit is voor de mobiel ^_^
Nee dit is gewoon een .mp3 bestand lijkt me. Want je kan een nummer van de radio markeren, waarna je op Amazone.com het desbetreffende liedje kan downloaden.

En DenkaanHenk bedoeld dat je net zo goed het nummer op WikiGTA kan opzoeken, om er daarna op eigen wijzen aan te komen.

Geplaatst:

Mwa, van mij hoeft het niet hoor.

Muziek is gewoon legaal te downloaden hier in Nederland, en in het spel zelf hoor in de liedjes al vaak genoeg dat ik ze neit ook nog eens op me pc wil hebben.

Geplaatst:

Op WikiGTA zullen de nummers die in GTA IV Gedraait worden wel worden vermelt. En vanaf daar kun je ze wel downloaden via Limewire(Dat is toch legaal :$ ) dus mijn mening is dat het niet hoeft van mij :bier:

Geplaatst:
Op WikiGTA zullen de nummers die in GTA IV Gedraait worden wel worden vermelt. En vanaf daar kun je ze wel downloaden via Limewire(Dat is toch legaal :$ ) dus mijn mening is dat het niet hoeft van mij :bier:

Nee muziek downloaden via Limewire is illegaal, tenzij er een licentie bij zit die je dan hoogstwaarschijnlijk moet kopen.

En je hoort volgens mij die liedjes inderdaad al vaak genoeg in het spel, en bij de special edition krijg je volgens mij ook al een cd erbij met de beste liedjes. En de gehele soundtrack zal ook wel worden gereleased.

Maar voor degene in de VS die er bereid zijn er geld voor neer te leggen voor die liedjes in het spel die ze echt leuk vinden, is het handig natuurlijk.

Nee muziek downloaden via Limewire is illegaal, tenzij er een licentie bij zit die je dan hoogstwaarschijnlijk moet kopen.

En je hoort volgens mij die liedjes inderdaad al vaak genoeg in het spel, en bij de special edition krijg je volgens mij ook al een cd erbij met de beste liedjes. En de gehele soundtrack zal ook wel worden gereleased.

Maar voor degene in de VS die er bereid zijn er geld voor neer te leggen voor die liedjes in het spel die ze echt leuk vinden, is het handig natuurlijk.

Het downloaden van liedjes is legaal (software niet) alleen mag je niet uploaden (wat je wel doet met limewire ed.)

Bewerkt: door bastiaansiemen
Geplaatst:

Als je muziek download zonder het te betalen is dat illegaal, dus de gewone Limewire is illegaal. Limewire Pro is niet illegaal, want daar betaal je eens in de zoveel tijd een bedrag voor. ;)

Geplaatst:

TOF :eten:

Het zou enorm leuk zijn want ook al zitten er meer dan 100 liedjes in single-player dan word je ze na een maand toch al beu.Dat had ik bij Sanandreas al na een dag. :puh:

Wat ik hoop is dat het bekende muziek is.Want de enige muziek die ik tot nu toe ken in gta 4 is Ruslana en Bob Marley.

Maar ja zoals ik altijd zeg over gta IV is , WE MOETEN AFWACHTEN

Geplaatst:

Het zou enorm leuk zijn want ook al zitten er meer dan 100 liedjes in single-player dan word je ze na een maand toch al beu.Dat had ik bij Sanandreas al na een dag. :puh:

Wat ik hoop is dat het bekende muziek is.Want de enige muziek die ik tot nu toe ken in gta 4 is Ruslana en Bob Marley.

Die muziek uit SA boeit me nog steeds :puh:, dus ik ga denk ik bij GTA IV niet downloaden..

Wel weer een leuke optie van R* . Zoveer opties:D Maar ik weet nog niet of ik hem ga gebruiken ik kijk nog wel ff wat voor muziek erop staat.

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Ik denk dat jij het hebt over extra liedjes downloaden voor in het spel. Maar dat is dit niet, dit is liedjes die je in het spel op de radio kunt horen, markeren en dan via amazon.com in het echt downloaden voor je muziek collectie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...