abruzzese Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Nu de hypé steeds groter en bigger word rond de game Grand Theft Auto IV vraag ik mij af of er wel genoeg exemplaren voor de Xbox 360 & Playstation 3 zijn ? Of zullen er voldoende games van GTA IV op de release verschijnen ? Stel eens voor dat de game op de release date helemaal uitverkocht raakt hoe lang zou je dan moeten wachten voordat de winkelketens nieuwe voorraad krijgen ? Dit vraag ik omdat ik niet voor de verrassing wil komen te staan als ik bijvoorbeeld 3 mei GTA IV wil gaan kopen en hij er niet meer te krijgen is . Ik bezit een Playstation 3 40 GB en kijk al meer dan een jaar na deze game uit en heb alle nieuws gevolgd op internet games site,s . Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik denk dat er wel genoeg exemplaren Bij bekende winkel verhoogt op kans dat uitverkocht dan onbekende winkels. Reageren
js007 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 in game kings zeggen ze dat er zeker genoeg zijn Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Blueray's of DVD's- produceren is geen tijdrovende klus en in grote fabrieken kunnen ze honderdduizenden per dag produceren. Het distributeren kost wel enige tijd, maar dat is te verwaarlozen. Buiten dat houd Rockstar Games er wel rekening mee dat er enorm veel vraag is en dat er gewoon een gigantische lading aanweazig moet zijn. Wat het beste is, koop een pre-order pakket bij de betere electronica winkel of freerecordshop. Dan ben je verzekerd van een exemplaar (omdat er sowieso meer originele exemplaren in de pre-orders gaan dan die verkochte pre-order pakketjes). Gegarandeerd van een exemplaar dus. Je kunt hem uiteraard ook gewoon reserveren bij een winkel. Dan heb je ook grote kans dat je hem zeker hebt. Reageren
-IV- Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Geloof me, zo'n bekende spellen als GTA IV zullen niet snel uitverkocht zijn hoor. Rockstar zal dan zeker niet de vergissing maken om er te weinig te laten maken, in tegendeel. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ze weten van te voren al dat het de game van 2008 word dus zullen ze wel zorgen dat ze er genoeg in huis hebben Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 OFF-TOPIC: Hoe maken ze er zoveel dan? Gaan ze de cd's dan branden en zo of steeds de game opnieuw maken? EDIT: Ik denk branden. ON-TOPIC: Ik denk dat ze Zeker wel genoeg CD's hebben. San Andreas was ook populair en daar hadden ze er ook genoeg Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik ga hem toch niet kopen ten eerste ik heb geen ps3 en x360 ten tweede hij is wel duur eigenlijk ten derde ik download hem voor de x360 zet hem om zodat iej op de pc kan is een kennis al eens gelukt Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik denk zelf, dat ie op de eerste dag toch wel uitverkocht zal zijn. Daarna zal het aantal exemplaren in de winkels wel weer aantrekken. Zo is het bij mij immers altijd gegaan. Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik wou gta4 donderdag pre orderen bij de dixons De verkoper keek me dom aan, ik weet niet eens wanneer die uitkomt en heb ook geen pre order pakketten binnen gekregen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik wou gta4 donderdag pre orderen bij de dixonsDe verkoper keek me dom aan, ik weet niet eens wanneer die uitkomt en heb ook geen pre order pakketten binnen gekregen Wat een lul Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik wou gta4 donderdag pre orderen bij de dixonsDe verkoper keek me dom aan, ik weet niet eens wanneer die uitkomt en heb ook geen pre order pakketten binnen gekregen Wat een lul Idd, naja dan maar hopen dat ze genoeg exemplaren hebben in dat filiaal Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik wou gta4 donderdag pre orderen bij de dixonsDe verkoper keek me dom aan, ik weet niet eens wanneer die uitkomt en heb ook geen pre order pakketten binnen gekregen Wat een lul Idd, naja dan maar hopen dat ze genoeg exemplaren hebben in dat filiaal ik heb nog niet eens een pre order pakket maar wel gepreordert Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) ALs je hem besteld had of ge pre-orded krijg je hem zeker op de 29ste(hoewel ik moet wachten tot 3 mei ben op vakantie ) Maar er zullen denk ik wel mensen zijn die te laat bij de winkel komen. Maar die zullen niet lang hoeven te wachten op de volgende lading.En je moet wel in een heel afgelegen boeren dorp wonen als ze er niet meerdere winkels hebben. Bewerkt: 29 maart 2008 door oostzaan Reageren
abruzzese Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 De hypé is de laatste weken flink toegenomen en er zijn nog maar een paar dagen te gaan voor de release 29-04-2008 . Er zijn inderdaad te weinig GTA IV exemplaren voor de Xbox 360 en zowel voor de Playstation 3 . Deze informatie heb ikzelf van verschillende winkeliers in Maastricht gekregen en over een klein 2 weken na de release zullen er pas genoeg GTA IV exemplaren uitkomen . Bereid je maar alvast voor een stormloop dindsdagmorgen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.