Jump to content

gta iv teleurstelling?

Recommended Posts

Geplaatst:

misschien een domme vraag :puh:

maarre wat zouden julie doen dat als gta iv erg teleurstelt bijv.:

1.de grapichs vallen erg tegen.

2.de verhaallijn is presies het zelfde (je begint laag en moet hoger komen)

3.je doet er minder over dan 100 uur

4.je hebt niks te doen als je het hebt uitgespeeld

5.de multiplayer heeft connenticon foutjes

en ga zo maar door..

moderators verwijder deze topic alstublieft niet ik wil dit erg graag weten :$

(het maakt mij niet uit of er al een andere topic zoals deze is of als julie het onnodig vinden ik vind het nodig!!!)

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

4

• samin00

4

• 1974

3

• FireFighter

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Gebeurt toch niet. En anders hebben toch al miljoenen mensen GTA IV gekocht. En minder dan 100 uur gameplay is nog steeds veel, voor slechte verbindingen zijn er patches en in GTA bepaal je ook veel wat je zelf gaat doen( bv. een rondrijden en wat herrie schopen), nogal logisch dat je niks te doen hebt als je GTA hebt uitgespeeld, dat is bij alle games zo. En de graphics vallen niet tegen aangezien alles wat we tot nu toe hebben gezien in-game is ^_^

Geplaatst:
Gebeurt toch niet. En anders hebben toch al miljoenen mensen GTA IV gekocht. En minder dan 100 uur gameplay is nog steeds veel, voor slechte verbindingen zijn er patches en in GTA bepaal je ook veel wat je zelf gaat doen( bv. een rondrijden en wat herrie schopen), nogal logisch dat je niks te doen hebt als je GTA hebt uitgespeeld, dat is bij alle games zo. En de graphics vallen niet tegen aangezien alles wat we tot nu toe hebben gezien in-game is ^_^

uhmm.. ok maar wat is een patch en sorry hoor ik kan 100derden games opnoemen waar je veel te doen hebt bijvoorbeeld: assassin's creed :puh:

Geplaatst:

uhmm.. ok maar wat is een patch en sorry hoor ik kan 100derden games opnoemen waar je veel te doen hebt bijvoorbeeld: assassin's creed :puh:

In GTA heb je nog altijd meer vrijheid en meer te doen dan in AC. Een patch is een soort upgrade die je kan downloaden zodat bv. (internet)problemen worden opgelost

Geplaatst: (bewerkt)

minder dan honderd uur kan niet, want Rockstar heeft al bekendgemaakt dat de testers er 2 weken overdeden om het uit te spelen (elke dag speelde ze 4 uur)

Gphx vallen ook niet tegen want we hebben al mooie screens gezien en voor die multiplayer zouden ze wel patches maken ;)

en als je het uitgespeeld hebt kun je altijd nog multiplayer spelen, en rockstar beweerd dat je er jaren plezier zult aan hebben :puh:

Bewerkt: door Jordy_Wvl

kan best dat er teleurstellingen komen ik bedoel dat is bij elke game zo.was die niet goed dan die wel.een paar jaar verder was die niet goed meer en die andere wel. :ch: dus je weet maar nooit hoe het hier gaat.en dan hoeft niemand te zeggen "bij deze game is er geen teleurstelling"dat weet je niet.people begrijp me niet verkeerd maar ik beschouw pixelachtige games als goede games.en games zonder pixels...weet niet.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
minder dan honderd uur kan niet, want Rockstar heeft al bekendgemaakt dat de testers er 2 weken overdeden om het uit te spelen (elke dag speelde ze 4 uur)

14 x 4 = 56

het kan dus wel :puh:

maar een teleurstelling wordt het spel zeker niet

als ik lees wat je tot nu toe allemaal kunt doen in gta iv dan is dat zeker verdubbelt ten opzichte van sa

en daarmee was ik al ongeveer 100 uur zoet, dus ik verwacht hetzelfde met gta iv

Geplaatst:

14 x 4 = 56

het kan dus wel :puh:

maar een teleurstelling wordt het spel zeker niet

als ik lees wat je tot nu toe allemaal kunt doen in gta iv dan is dat zeker verdubbelt ten opzichte van sa

en daarmee was ik al ongeveer 100 uur zoet, dus ik verwacht hetzelfde met gta iv

idd stond ik even niet bij stil =p

Het spel is nog geen eens uit dus nu al echte conclusies trekken is onzin :cya:

Nou nee, GTA III was de eerste 3D free roaming game, Vice City was zeker vele malen beter dan III, volgens velen was San Andreas helemaal een topper die zelfs Vice City voorbijging (niet mijn mening), en aan GTA IV is zo lang gewerkt en de feiten en screenshots en filmpjes die vrijgegeven zijn, al die dingen bij elkaar geven echt wel aan dat deze game gewoon dé game van het jaar wordt. Die conclusie valt makkelijk te trekken zonder ook maar een minuutje te spelen.

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:
Het spel is nog geen eens uit dus nu al echte conclusies trekken is onzin :cya:

Nou nee, GTA III was de eerste 3D free roaming game, Vice City was zeker vele malen beter dan III, volgens velen was San Andreas helemaal een topper die zelfs Vice City voorbijging (niet mijn mening), en aan GTA IV is zo lang gewerkt en de feiten en screenshots en filmpjes die vrijgegeven zijn, al die dingen bij elkaar geven echt wel aan dat deze game gewoon dé game van het jaar wordt. Die conclusie valt makkelijk te trekken zonder ook maar een minuutje te spelen.

wie weet ziet rockstar misschien wel wat over het hoofd :{ .

Ik maak me er geen zorgen over....AC leek me een tof spel maar viel toch tegen in mijn ogen(verder nog steeds bruutjes gemaakt etc). Maar gta is toch altijd een titel die met iets nieuws komt. De overgang van gta2 naar gta3 was groots tenoemen! een hele verandering en vele gamedevelopers hebben dit concept na gta 3 aangenomen(freeroaming). Ik denk dat gta4 in dat opzicht ook een hele verbetering gaat zijn! Als ik de trailers mag geloven(en dat doe ik) is dit spel heeel goed uitgewerkt. En de multiplayer...ja dat is nog ff afwachten....het kan altijd meevallen als extratje na de singeplayer. Want mijn intentie is niet om het spel tekopen voor de multiplayer ^_^

Bewerkt: door dj.tappie
Geplaatst:

1. Grafies maakt me niet uit.

2. Verhaal lijn maakt me niet uit

3. Maakt me niet uit, gta duurd altijd lang genoeg :tu:

4. Overnieuw beginnen en dan het spel anders spelen zodat het verhaal lijn iets anders uit komt of loopt.

5. Daar maak ik me niet druk om.

Geplaatst:

1. GTA IV stelt niet teleur.

2. GTA IV stelt niet teleur.

3. GTA IV stelt niet teleur.

4. GTA IV stelt niet teleur.

5. GTA IV stelt niet teleur.

:tu:

:D

Geplaatst:

De graphic is wel goed maar niet zo mooi als call of duty 4,hé. Wel beter graphic dan San Andreas. Het zal meer dan 100 speeluren dankzij online. GTA IV zal misschien beste GTA spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...