FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Nooit! GTA IV wordt echt géén teleurstelling! (maar miss alleen dat we iets té veel verwachten) maar ik denk het niet Ik vertrouw R*! Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 En er staat in al die gamebladen/sites dat het een heel goed spel is en dat gezegd door mensen die het ff gespeeld hebben. Maar het kan natuurlijk altijd een teleurstelling worden voor iemant iedereen ervaart het anders en verwacht andere dingen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 En er staat in al die gamebladen/sites dat het een heel goed spel is en dat gezegd door mensen die het ff gespeeld hebben. Maar het kan natuurlijk altijd een teleurstelling worden voor iemant iedereen ervaart het anders en verwacht andere dingen. idd Reageren
samin00 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 En er staat in al die gamebladen/sites dat het een heel goed spel is en dat gezegd door mensen die het ff gespeeld hebben. Maar het kan natuurlijk altijd een teleurstelling worden voor iemant iedereen ervaart het anders en verwacht andere dingen. ja duhh maar de mensen die het spelen zijn echte gta-fanboys!! Reageren
Iscariah Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 1. Grafies maakt me niet uit.2. Verhaal lijn maakt me niet uit 3. Maakt me niet uit, gta duurd altijd lang genoeg 4. Overnieuw beginnen en dan het spel anders spelen zodat het verhaal lijn iets anders uit komt of loopt. 5. Daar maak ik me niet druk om. 1. Grafisch maakt wel degelijk uit... (Ik heb voor dit spel een HDTV aangeschaft :$) 2,3,4,5 -> Helemaal mee eens! Reageren
repsollenny Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik ben een beetje teleurgesteld dat het verhaal zich weer in libirty city afspeeld. Maar R* zal vast een manier vinden om libirty op een nieuwe manier te brengen. Reageren
Dennis0712 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 het wordt pas een teleurstelling als hij niet naar PC komt danzouden veel minder mensen het spel kopen;) maar denk het wel;) alleen andere versie bv. wie weet wanneer pc versie komt ik hoop zo gauw mogelijk:P:P:D:D:D Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Moest GTA IV een teleurstelling worden (waarschijnlijk niet) zou ik hem nog altijd kopen. Als bijvoorbeeld de graphics tegenvallen zou het niet zo erg zijn voor mij... Reageren
dynastus Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 kan best dat er teleurstellingen komen ik bedoel dat is bij elke game zo.was die niet goed dan die wel.een paar jaar verder was die niet goed meer en die andere wel. dus je weet maar nooit hoe het hier gaat.en dan hoeft niemand te zeggen "bij deze game is er geen teleurstelling"dat weet je niet.people begrijp me niet verkeerd maar ik beschouw pixelachtige games als goede games.en games zonder pixels...weet niet. Ik ben het deels met je eens maar omdat er zo lang aan is gewerkt is de kans zeer groot dat bijna alle bugs weg zijn en de patches helpen mee maar aan de andere kant ooit gaat rockstar kapot mischien niet nu maar ooit wel en over een paar jaar zijn er al veel betere games op de markt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Daar is natuurlijk een heel simpel antwoord op: Als het teleurstelt dan is dat balen. Reageren
The-oracle Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik heb echt erge games gekocht voor 60 euro... Red steel bijvoorbeeld... et zou voor mij dus niet de eerste keer zijn maar ik weet zeker dat GTA IV me nie teleurstelt. Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik ben een beetje teleurgesteld dat het verhaal zich weer in libirty city afspeeld.Maar R* zal vast een manier vinden om libirty op een nieuwe manier te brengen. Het is maar een naam hoor... Kortom, wat ik ermee wil zeggen is dat het een compleet andere stad wordt dan de vorige Liberty City. Dus hoe kan je nou zeggen dat je teleurgesteld bent dat het weer in Liberty City afspeelt? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik ben een beetje teleurgesteld dat het verhaal zich weer in libirty city afspeeld.Maar R* zal vast een manier vinden om libirty op een nieuwe manier te brengen. Het is maar een naam hoor... Kortom, wat ik ermee wil zeggen is dat het een compleet andere stad wordt dan de vorige Liberty City. Dus hoe kan je nou zeggen dat je teleurgesteld bent dat het weer in Liberty City afspeelt? Klopt: De naam is hetzelfde, maar de 'setting' is totaal anders. Zelf ben ik een beetje sceptisch over de hype: Hierdoor worden de verwachten te hoog. Natuurlijk wordt GTA IV een topgame (dé topgame van 2008?) dus ongerust ben ik niet. De trailers zijn natuurlijk geen ingame beelden, maar ik vertrouw de gamejournalisten. ja duhh maar de mensen die het spelen zijn echte gta-fanboys!! Hier ben ik het niet mee eens, dat er af en toe een review van het spel opduikt, gemaakt door een fan, dat gebeurt natuurlijk. Maar heus niet alle(lees: zeer weinig) gamejournalisten zijn gta-fanboys. Reageren
Draycott Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het enigste wat me zou teleurstellen is al die bug er weer in zit, dat je achter je een auto ziet of auto's; Je kijkt voor je loopt naar achter om een van de auto's te carjacken en ze dan ineens plotseling verdwenen zijn. Maar ik heb er het volste vertrouwen in en mocht het toch zo zij yea bad luck ^^ Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is de Framerate verder niets...Ik denk bij grote ontploffingen dat mijn 360 toch wel een beetje moeite krijgt. Maar we zullen het zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.