Pablo Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 iendereen weet dat als je cheat je geen 100% kan halen, maar er is ook nog wat anders weg. (dit hoef niet bij iedereen hetzelfde te zijn denk ik) er zijn auto's die altijd op de zelfde plaats staan, en gangsters die altyd op de zelfde plaats lopen. maar als je regelmatig en veel cheat verdwijnt dit even, bij mij is het meestal als ik een gebouw uitkom dan staat er geen autó, heli, of watanders. moet ik eerst het gebouw in of rondlopen en dan staat datgeen er pas dit is me bij vice city ook al opgevallen. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 iendereen weet dat als je cheat je geen 100% kan halen,maar er is ook nog wat anders weg. (dit hoef niet bij iedereen hetzelfde te zijn denk ik) er zijn auto's die altijd op de zelfde plaats staan, en gangsters die altyd op de zelfde plaats lopen. maar als je regelmatig en veel cheat verdwijnt dit even, bij mij is het meestal als ik een gebouw uitkom dan staat er geen autó, heli, of watanders. moet ik eerst het gebouw in of rondlopen en dan staat datgeen er pas dit is me bij vice city ook al opgevallen. mij is dat niet opgevallen en heb er ook geen last van ik heb een savegame zonder cheats en een savegame waar ik overdreven veel cheat en heb er totaal geen last van. soms worden worden voertuigen niet gespawnt en dam moet je idd een blokje om maar dat heeft volgens mij nix met de cheats te maken. Tupac A. Shakur Reageren
Spike Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 mij is dat niet opgevallen en heb er ook geen last vanik heb een savegame zonder cheats en een savegame waar ik overdreven veel cheat en heb er totaal geen last van. soms worden worden voertuigen niet gespawnt en dam moet je idd een blokje om maar dat heeft volgens mij nix met de cheats te maken. Tupac A. Shakur ik ga met tupac mee!. soms is het zo dat de disc wat te traag is om een voertuig te spawnen . Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Ik heb ook een cheat-game en heb er daar geen last van. Ik denk zelf dat dat niet kom door het cheaten. Waarschijnlijk, is het gewoon een foutje in het spel. Reageren
Vinewood Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 iendereen weet dat als je cheat je geen 100% kan halen,maar er is ook nog wat anders weg. (dit hoef niet bij iedereen hetzelfde te zijn denk ik) er zijn auto's die altijd op de zelfde plaats staan, en gangsters die altyd op de zelfde plaats lopen. maar als je regelmatig en veel cheat verdwijnt dit even, bij mij is het meestal als ik een gebouw uitkom dan staat er geen autó, heli, of watanders. moet ik eerst het gebouw in of rondlopen en dan staat datgeen er pas dit is me bij vice city ook al opgevallen. ik ben het wel met pablo eens ik heb al iets in 2000 duizend keer gecheat en het spel word slomer zoals ik vloog met een hydra boven the strip wou ik naar een gebouw toe vliegen wat 500 meter verder was en opeens staat er een gebouw voor me ja en toen was cj er niet meer :crying: :crying: auto's staan er pas als je een blokje om gaat enzovoort Reageren
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ja heb ik ook gemerkt ik heb een game met cheats 2 zonder en ik merk het reuze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.