Jump to content

Nieuwe Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het eerste gezicht ziet hij er wel mooi uit, mooie kleuren en je achtergrond ziet er mooi uit, je renders zijn netjes geplaatst ook het Vice City logo ziet er goed uit, alleen je naam vind ik zoals altijd weer tegenvallen. :N Probeer het Vice City font te gebruiken, dat ziet er een stuk beter uit. :) Ook zie ik een lijn waar je renders en je logo overheen gaan, ook dat is weer een nadaal. Probeer je lijn pas als laatste te doen, dan zie je je renders er ook niet overheen lopen. Voor de rest heb ik niet veel te zeggen behalve ga zo door, want er zit vooruitgang in jou signatures ! 8)

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Opzeg een aardige sig. Zoals 2fast{0} al zei, het lettertype van je naam kon je beter in een ander lettertype zetten. Verder kon je wel wat meer aandacht besteden aan de achtergrond en wat meer effecten zouden ook op z'n plaats zijn. Voor de rest is het een aardige signature. Een 6.1.

Geplaatst: (bewerkt)
Op het eerste gezicht ziet hij er wel mooi uit, mooie kleuren en je achtergrond ziet er mooi uit, je renders zijn netjes geplaatst ook het Vice City logo ziet er goed uit, alleen je naam vind ik zoals altijd weer tegenvallen. :N Probeer het Vice City font te gebruiken, dat ziet er een stuk beter uit. :) Ook zie ik een lijn waar je renders en je logo overheen gaan, ook dat is weer een nadaal. Probeer je lijn pas als laatste te doen, dan zie je je renders er ook niet overheen lopen. Voor de rest heb ik niet veel te zeggen behalve ga zo door, want er zit vooruitgang in jou signatures ! 8)

Mvg, 2fast{0}

Opzeg een aardige sig. Zoals 2fast{0} al zei, het lettertype van je naam kon je beter in een ander lettertype zetten. Verder kon je wel wat meer aandacht besteden aan de achtergrond en wat meer effecten zouden ook op z'n plaats zijn. Voor de rest is het een aardige signature. Een 6.1.

Oke,

bedankt voor de reacties.

2fast{0} :Maar waar kan ik het Lettertype van VC Downloaden dan ^_^

Jay; : Maar ik hou van zo'n rustig achtergrond,

ik dacht, laat ik eens een keer kijken hoe dat eruit ziet. :Y

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Het lettertype lijkt mij niet zozeer een probleem.

Wel vind ik dat het net iets te lastig te lezen is en vind daarom ook dat de text de signature meteen een stuk minder maakt.

Dan vind ik de gloed te opvallend rond de personen en het logo.

Klagen kan ik wel, oplossingen weet ik niet.

Bewerkt: door Dinkydau

Cage GTA Vice City lettertype

Opzich is het een mooie sig, had wel de renders binnen de border geplaatst, de gloed iets minder gedaan.

En ik zou alles egt binne de border houden... :Y

Uhm een beoordeling voor je sig: een 7/10

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb dus een nieuwe gemaakt met jullie tips:

gtavcbj4.jpg

Nieuwe Rates en Comments? :7

Geplaatst:

Beter dat roos ook bij dan heb je echte vice city sfeer. De lettertype is ook maar kleur niet. beter neem roos dan past wel. Uitknippen is ok. 7,1/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...