Jay; Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Hier ben ik dan weer met mijn 2e signature. Heb even wat effecten uitgeprobeerd en ben nu wat meer gewend aan Photoshop. Graag jullie rate's en Comment's. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) ik vind hem iets te druk, Die borden vind ik niet zo mooi. Niet zo veel effecten erin. Jammer. 5/10 PS: Kijken Jullie ook even bij die van mij Bewerkt: 28 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Opzich een leuke signature, alleen vind ik je kleurgebruik erg tegenvallen. Je hebt overal een andere kleur waardoor je signature erg lelijk word, probeer je vaak op 1 render of 1 kleur te richten. Het lerttertype ziet er voor de rest wel netjes uit, voor de rest vind ik hem wel goed alleen je moet je echt op 1 ding concentreren en ga zo door ! Mvg, 2fast{0} Edit : 2de signature ? Ziet er dan best goed uit moet ik zeggen, let wel op de kleuren. Bewerkt: 28 maart 2008 door 2fast{0} Reageren
Jay; Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Bedankt voor de rate's alle twee. Ik zal me proberen op minder kleuren te richten. Ach, ik ben een beginner. Moet nog veel leren. Nog meer rate's zijn uiteraard welkom. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je gebruikt spuitbus dus dat is niet mooi. Het bord is wel mooi. De lettertype is ok. 7/10 Reageren
M4X Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Leuke signature, dat gele surfbord past goed bij de blauwe zee, en de kleur van de tekst is ook erg vrolijk. Dat rode logo aan de linkerkant past niet goed bij de sfeer van de signature, dus ik zou die maar achterwege laten. Ook zou een paar blurretjes er overheen gooien geen kwaad kunnen, vooral aan de linkerkant is het veel te scherp waardoor het nogal pixelig wordt. Maar als je hem iets minder breed maakt dan is het hele probleem opgelost, want dan ben je ook meteen van het donkere stuk af en dat zal de signature veel vrolijker maken in het geheel. De border is ook erg origineel, die zou ik lekker zo houden. Het lettertype vind ik redelijk, maar wat beter zou staan denk ik is als je 'surfing' in een beetje een grungy lettertype doet, en dan Jay; in dit lettertype of een ander handgeschreven achtig lettertype doet. Verder heb ik er weinig op aan te merken, misschien kan je er nog een brushje overheen gooien om het nog wat voller te maken. KUTGW 70% Reageren
Jay; Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Bedankt voor de rate's jongens. @Studio dewolf: Zou je in het vervolg wat uitgebreider willen raten. Dat je me bijvoorbeeld tips geeft op wat beter kan en wat ik vooral moet blijven doen. Dit is veel handiger voor mij in het vervolg. Toch nog bedankt voor je rate, ik waardeer het zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.