NLfighter Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 wanneer ik de map editor gebruik dan begint ie steeds op de zelfde plek ( cj huis ) maar ik wil ergens buiten las venturas iets bouwen , maar hoe kom ik daar met die editor? alvast bedankt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 dat moet je eigenlijk hier plaatsen En kijk hier maar eens succes! >>> Door Argon: Het staat wel op de juiste plaats hier hoor...<<< Reageren
NLfighter Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) dat is mijn vraag niet , ik doe het via in-game. met dat je ook races kunt maken. wackox had ook zon filmpje gemaakt van eiland p66 geloof ik , dat bedoel ik! maar wanneer ik ergens iets wil bouwen begint ie bij cj huis. en ik moet helemaal ergens anders komen. EDIT : heb het al gevonden , moet W en A en S en D kun je sturen. Bewerkt: 29 maart 2008 door NLfighter Reageren
Argon Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 dat is mijn vraag niet , ik doe het via in-game. met dat je ook races kunt maken. wackox had ook zon filmpje gemaakt van eiland p66 geloof ik , dat bedoel ik! maar wanneer ik ergens iets wil bouwen begint ie bij cj huis. en ik moet helemaal ergens anders komen.EDIT : heb het al gevonden , moet W en A en S en D kun je sturen. Spijtig genoeg heb ik nu zelf MTA:DM geïnstalleerd staan en kan je ze niet beiden gebruiken waardoor ik het niet kan testen. Maar nog een extra hulp middeltje om sneller naar de plaats te gaan waar je moet zijn is door shift (tenminste dat dat denk ik, het was aller sinds toch een toets dus je moet maar wat proberen als die niet lukt) in te drukken en op het zelfde moment op W, A, S of D duwen dan ga je sneller naar waar je moet zijn dat is handig voor grotere afstanden. Reageren
NLfighter Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 daar was ik al achtergekomen mare, waar komen de maps te staan? want ik heb ze opgeslagen maar nu wil ik nog weten waar ik de maps kan vinden op de pc? of kan dat niet? heb al wat moois gemaakt graw achtig (H) Reageren
Argon Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 daar was ik al achtergekomen mare, waar komen de maps te staan? want ik heb ze opgeslagen maar nu wil ik nog weten waar ik de maps kan vinden op de pc? of kan dat niet? heb al wat moois gemaakt graw achtig (H) C:/pad naar MTA San Andreas/mods/map editor/ Pad naar MTA San Andreas is normaal gezien Program Files/MTA San Andreas Reageren
NLfighter Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.