Dinkydau Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik heb lang geleden deze mislukte afbeelding gemaakt: http://img205.imageshack.us/img205/7554/lnmyolxh4.png Ik heb er iets beters van geprobeerd te maken: Ik heb ook ooit dit nog gemaakt, het moet een ruimtedecor voorstellen: Als iemand er iets over te zeggen heeft, gaat uw gang. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 1: veel effecten, de lettertype is matig. beter groen wegdoen. 8/10 2: Dat is echt mooi met verschillende kleuren. Ik zie het vorm maar ik ga hier niet zeggen Ik ga via PB zeggen dat welke vorm is het is wel geslaagd. 9,5/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 1: Ziet er mooi uit! Mooie effecten erin gestopt maar ook weer niet te veel. een 9/10 2: Deze vind ik iets té druk. alleen dat zijn idd wel mooie kleuren. 7/10 Reageren
Dinkydau Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Goed te zien dat mensen tevreden zijn, ik was zelf ook wel tevreden. Het groen had inderdaad wel beter anders gekund. Ik zal kijken wat ik verder met de tips kan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.