martin7 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heey, Ik ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen van GTA Vice City Stories en ik ging naar Downtown. De Empire Building wat ik de thuisbasis van de bikers noem (omdat die het moeilijkste was te veroveren) helemaal in die steeg stond een Cholo Sabre. Heeft iemand anders dat ook eens gezien?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Dat zou kunnen, want niet alleen de Vance Family neemt Empire Buildings over van andere gang. Maar de Cholos en Bikers doen dat ook, die nemen ook gebouwen van elkaar over. Hetzelfde met de Sharks en de Bikers, daar is het ook een oorlog mee. Hopelijk weet je nu meer. Reageren
martin7 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Dat zou kunnen, want niet alleen de Vance Family neemt Empire Buildings over van andere gang. Maar de Cholos en Bikers doen dat ook, die nemen ook gebouwen van elkaar over. Hetzelfde met de Sharks en de Bikers, daar is het ook een oorlog mee. Hopelijk weet je nu meer. Oja want er waren later ook bikers in little haiti Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ja inderdaad, de Bikers hebben ook Empire Buildings in Little Haiti. In GTA Vice City ben je de enige gang die zaken kan overnemen, maar in GTA Vice City Stories kunnen alle gangs zaken overnemen. Ze zullen je ook achter na zitten als je hun iets teveel hinderd. Reageren
martin7 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ja inderdaad, de Bikers hebben ook Empire Buildings in Little Haiti. In GTA Vice City ben je de enige gang die zaken kan overnemen, maar in GTA Vice City Stories kunnen alle gangs zaken overnemen. Ze zullen je ook achter na zitten als je hun iets teveel hinderd. Dat was erg irritant Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Omdat het toch over Empire Buildings gaat, heb ik ook nog een vraag. Ik heb nu alle 30 empire buildings overgenomen, alleen er word nog steeds op ''aangevallen''... Is dit normaal? Want ik vind dit behoorlijk iritant, ik dacht juist dat ik nu van dat gedoe af was Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Heb je alle Empire Buildings op het tweede eiland ook overgenomen? Zo ja, dan kan het zijn dat er één gebouw nog paars is op je kaart. Kijk goed of je nog een paars gebouw vind, in ieder geval succes! Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Heb je alle Empire Buildings op het tweede eiland ook overgenomen? Zo ja, dan kan het zijn dat er één gebouw nog paars is op je kaart. Kijk goed of je nog een paars gebouw vind, in ieder geval succes! Ik heb alle empire buildings behaald, want er kwam nog een bericht met iets van: je hebt alle 30 buildings overgenomen. Ik heb hem gesaved en weer geladen, en tot nu toe heb ik nog geen last van gehad. Misschien was het een foutje in het spel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dan zou het een foutje in GTA Vice City Stories zelf kunnen zijn ja, want in GTA Vice City Stories zitten erg veel bugs. Als je in het vervolg meer problemen hebt weet je dat GTA Vice City Stories de GTA met de meeste bugs is. Reageren
Robin B Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 mischien heb je de missie hostile takeover niet gedaan? Reageren
Droog Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heey,Ik ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen van GTA Vice City Stories en ik ging naar Downtown. De Empire Building wat ik de thuisbasis van de bikers noem (omdat die het moeilijkste was te veroveren) helemaal in die steeg stond een Cholo Sabre. Heeft iemand anders dat ook eens gezien?? wat zijn cholos Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heey,Ik ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen van GTA Vice City Stories en ik ging naar Downtown. De Empire Building wat ik de thuisbasis van de bikers noem (omdat die het moeilijkste was te veroveren) helemaal in die steeg stond een Cholo Sabre. Heeft iemand anders dat ook eens gezien?? wat zijn cholos Droog, Hartelijk welkom op dit forum. Je bent sinds vandaag geregistreerd. ( 1 april ) Veel succes nog verder op dit forum. >>> Door Dizzee: Hier zijn topics niet voor gemaakt, gebruik de volgende keer een PB om een lid welkom te heten. <<< Reageren
Droog Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heey,Ik ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen van GTA Vice City Stories en ik ging naar Downtown. De Empire Building wat ik de thuisbasis van de bikers noem (omdat die het moeilijkste was te veroveren) helemaal in die steeg stond een Cholo Sabre. Heeft iemand anders dat ook eens gezien?? wat zijn cholos Droog, Hartelijk welkom op dit forum. Je bent sinds vandaag geregistreerd. ( 1 april ) Veel succes nog verder op dit forum. dankje wat zijn cholos?, Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) De 'cholos' zijn een gang. Net als dat jij de Vance gang bent. In het begin van GTA VCS ben je een grote vijand van de Cholos. In de eerste missies bij Phill Cassidy moet je het ook vaak tegen hun opnemen. Ze rijden in een cholo Sabre. Net zo een wagen als de normale sabre alleen dan in het geel met een grote witte streep in het midden. Ze beschikken over Pistols en Honkbalknuppels. Sterk zijn ze dus niet echt. Ze zijn gekleed in een witte hend en een blauw/creme broek. Ze beschikken ook over empire building die je van ze moet overnemen. Met verscheidene andere personages lukt het om de Cholos uit te schakelene. De laatste persoon die je hierbij helpt is Umberto Robina. Na een aanval op een pakhuis zijn de Cholos verdwenen uit Vice City. Alleen met rampages en volgens mij in hun wagens kun je ze nog vinden. Aangezien je ze uitgeroeit hebt in 1984 komen ze niet terug in de spel 'Vice City. Ze bevinden zich trouwens in Little Havanna. Bewerkt: 1 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
cj101 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 dat is een gang in vcs en ze rijden in een cholo sabre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.