GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ik heb zelf al een speedmeter en trainer gedownload werken prima maar ik vind die speedmeter niet echt bij de gta sa stijl passen die speedmeter heed: speed-0-meter Volgens mij maar is er ook een andere speedmeter waar ook de schade bij staat? en hoe moet je die dan installeren??????????????????????????????? Vraag: Trainer Ik heb crazy trainer 151 en noobmode en iets van admin cosnole maar ik zoek al hele lang naar een andere wie weet een goeie met veel opties of minder opties maar dan Compleet anders? Edit: als ik een bericht of topic wil openen /typen dan klik ik op: plaats het nieuwe bericht/ onderwerp dan komt er dat je ingelogtm oet zijn bij andere pc is dat niet zo maar die pc's zijn niet van mij wie is dity eens gelukt? Bewerkt: 29 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
ikt Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 [sarcasme]Oh, dankje, dat wist ik nog helemaal niet. Maar ik vraag mij dan af hoe die 3000+ posts er komen [/sarcasme] Ja, er is een speedometer die schade aangeeft. Die zit bij de SA Camhack. Van de trainers weet ik er niet zoveel, maar kijk eens hier rond: Klik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.