Harwood Butcher Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Hoi In de Missie High Stakes Lowrider van Cesar botts ik op de een of andere manier overal tegen aan, alsof de banden zijn lekgestoken ofzoiets. Kan iemand deze doen? Missie(s): High Stakes, Low-Rider Cheaten: (janee) Versie: 2.0 Overig:BVD GTASAsf1.b Bewerkt: 29 maart 2008 door Harwood Butcher
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Zal ik wel voor je proberen. Missie High Stakes Low Rider voltooid! Ik heb de missie High Stakes Low Rider voltooid zonder cheats te gebruiken, de beloning was $ 1000. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier verder in GTA San Andreas! Bewerkt: 29 maart 2008 door DenkaanHenk
Harwood Butcher Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Zal ik wel voor je proberen. Missie High Stakes Low Rider voltooid! Ik heb de missie High Stakes Low Rider voltooid zonder cheats te gebruiken, de beloning was $ 1000. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier verder in GTA San Andreas! Je bent geweldig
Recommended Posts