DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Hey, hoe vind je latias of latios op emerald ik w8 er al lang achter voor hem te vangen maar ik weet helaas niet hoe? kan iemand me dat uitleggen Bewerkt: 29 maart 2008 door DIDIO! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je moet geluk hebben om Latios of Latias tegen te komen, het beste is om een rondje door Hoenn te fietsen en te varen. Dan zou je Latios of Latias het makkelijkste tegen kunnen komen, het is aan te raden om Latios of Latias met een masterball te vangen. Aangezien Latios of Latias er gelijk vandoor gaat als je een ultraball greatball of pokeball op hun mist, succes met het vinden en vangen van Latios of Latias! Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 maar ik weet niet wat hoen is ? en in men vorige jaren heb ik latias gevangen op ruby met ultra bal kan dat ook maar ik ben het verloren en nu heb ik het opnieuw gekocht maar dan emerald alvast bedankt Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 maar ik weet niet wat hoen is ? en in men vorige jaren heb ik latias gevangen op ruby met ultra bal kan dat ook maar ik ben het verloren en nu heb ik het opnieuw gekocht maar dan emerald alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hoenn is de wereld van Pokemon Emerald, elke pokemon game heeft zijn eigen wereld. Pokemon Emerald is dat Hoenn, hopelijk weet je nu meer. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Als je je Master Ball liever bewaart, is er nog wel een andere manier. Neem een pokémon met de aanval Mean Look mee, wanneer je deze aanval gebruikt, is de tegenstander namelijk niet in staat om te vluchten. Een voorbeeld van een pokémon die deze aanval kent (Of kan leren) is Golbat. Wat alleen wel een vereiste is, is dat de pokémon sneller is dan Latios/Latias, als Latios/Latias sneller is, is hij/zij eerst 'aan de beurt', en zal hij/zij dus wegvluchten. Als je dus een pokémon met een hogere SPEED status en de aanval Mean Look hebt, zou het vrij makkelijk moeten zijn. Veel succes! Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hey, oke nu weet ik wat hoenn is en met welk ik het kan vangen maar is het dan gwn wild vrij in het gras alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ja Latios of Latias zal wild in het gras of water te vinden zijn, maar niet in de grotten. Als je Latios of Latias één keer tegen ge komen bent zal Latios of Latias in je pokedex verschijnen, en kun je Latios of Latias via de radar opsporen. Succes! Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hey, oke bedankt voor je uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.