Jump to content

gta V!


samin00

Recommended Posts

Nieuws: GTA IV sequel en Bioshock 2 datum bekend?

Door Rene Groen op 29-03-2008 om 10:38 Bron: Play3-Live

We wachten met zijn allen op Grand Theft Auto IV, toch lijkt Rockstar alweer bezig te zijn met de toekomst van de serie.

Een Belgische retailer kreeg een e-mail van Take-Two, de uitgever van Grand Theft Auto IV, en daarin stonden twee opvallende details:

- Grand Theft Auto IV krijgt volgend jaar een sequel in de vorm van Grand Theft Auto IV: Vice City. Hoewel dit heel snel lijkt moeten we niet vergeten dat Grand Theft Auto 3 ook al na een jaar zijn Vice City opvolger kreeg.

- Bioshock 2 verschijnt in september 2009.

Uiteraard moeten we afwachten in hoeverre de gegevens kloppen.

bron: www.gamed.nl

yes!! eerst lekker een jaartje vermaken met gta iv dan gelijk door met de opvolger!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • sanfuck

    4

  • Little Jacob

    3

Ik geloof wel dat ze met een opvolger bezig zijn..

Maar vice City????, beetje ongeloofwaardig, dan krijgen we strals zkr san andreas.

En dan komt psp 2: gta iv: LCS en VCS :ch:

Dit bericht geloof ik niet...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat ze met een opvolger bezig zijn..

Maar vice City????, beetje ongeloofwaardig, dan krijgen we strals zkr san andreas.

En dan komt psp 2: gta iv: LCS en VCS :ch:

Dit bericht geloof ik niet...

ik ook niet ze zijn nog maar net klaar met GTA IV en dan beginnen ze gelijk aan GTA V? dat geloof ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat ze met een opvolger bezig zijn..

Maar vice City????, beetje ongeloofwaardig, dan krijgen we strals zkr san andreas.

En dan komt psp 2: gta iv: LCS en VCS :ch:

Dit bericht geloof ik niet...

ik ook niet ze zijn nog maar net klaar met GTA IV en dan beginnen ze gelijk aan GTA V? dat geloof ik niet

Nou op zich vind ik dat niet ongeloofwaardig hoor. Na San Andreas waren ze toch ook al meteen bezig aan GTA IV? En ook dat het Vice City wordt geloof ik best (en ik hoop het echt, dat lijkt me zooooo vet, een nóg mooier Vice City dan we al gewend zijn en nóg meer met dat echte sfeertje en nóg betere graphics en physics). Alleen de releasedate geloof ik niet. Ze zijn met GTA IV al 5 jaar bezig en dat moet dé game van het jaar worden, het wordt allemaal zó ongelooflijk opgehyped. En dan zou R* ineens een jaartje later met een veel betere opvolger komen. Nee ik vertrouw je bron niet. Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik weet bijna 100% zeker dat dat niet zo is.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Met GTA IV waren ze al in 2003 begonnen. Maar als het bericht klopt dan krijgen we nu dus een echte Miami. Maar ik denk niet echt dat dat gebeurd. Miami is wel mooi maar gewoon een stad die nog gebruikt zou ook niet zo erg zijn of wel. :7

Chicago, Detroit, Atlanta, New Orleans, Baltimore, Dallas.

Dit zijn tog ook nog wel steden die gebruikt kunnen worden. :D

Maar Rockstar heeft gezegd dat GTA IV paar jaar mee moet gaan. Dus dan hoef je niet rekenen op een snel vervolg. :7

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Altijd handig een goede bronvermelding. :duh: Gamed heeft dit nieuws weer van http://www.play3-live.com/news-ps3-gta-de-...-city-7393.html

Daar staat duidelijk het franse woord RUMEUR groot boven wat gewoon gerucht betekend.

Dat Take Two werkt aan Bioshock 2 was al een hele tijd bekend en ook al aangekondigd tijdens een van de vorige kwartaalcijfers. Echter dat er na GTA4 een GTA aankomt is nog niets over bekend.

Rockstar en de aandeelhouders kennende komt er natuurlijk wel een vervolg. Want als een bedrijf niets doet kan je het net zo goed sluiten (komt er geen geld in het laatje). Als er iets echt bekend wordt over een opvolger van GTA4 staat het natuurlijk als eerste hier gewoon bij het nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk zijn ze al bezig met een opvolger. We hebben het over een multinational informaticabedrijf, niet over een kruidenierswinkel...

Ter verduidelijking: als er een Vice City-versie uitkomt, dan is dit NIET gta V maar gewoon gta IV-Vice City!

De vorige VC en SA maakten gewoon deel uit van de GTA III-serie.

Dus GTA IV zal waarschijnlijk net zo'n serie worden, waarvan Libery City nu het eerste onderdeel zal vormen.

Remember: GTA III Vice City (gta III-part 2 dus) is reeds anderhalf jaar na Liberty City (part 1) verschenen in 2002.

GTA V zou opnieuw moeten beginnen met Liberty City (of iets totaal nieuw) en dan spreek ik over ten vroegste 4 à 5 jaar...

Edit: en misschien ook nieuwe consoles (PS4/X-box weet ik veel...) => games worden veeleisender

Bewerkt: door Dwyane Wade
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me een strakke zet van Rockstar om de vorige triology van GTA nog eens over te doen, zonder de stories dan uiteraard. Ze hebben over GTA IV gezegt, dat dit de liberty city is die ze altijd al wilden maken. Het zit er dus dik in dat rockstar ook een nieuwe vice city en san andreas neer wil zetten, alleen dan zoals rockstar dat had gewilt, dus zonder enige beperking.

Deze theorie is afkomstig van Nickonly, die deze al bedacht had voordat de 1e trailer van GTA IV uit was, het zou mij daarom niks verbazen als dit allemaal gaat uitkomen.

Laten we het hopen!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...