b4rtsimps0n Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 pff rustig aan.. denk aan gta4.. en daarna pas aan gta4-vice city.. pff dit verneukt mijn hele humeur om gta4 te spelen weer:S Het is maar een gerucht, niks om je humeur door te laten verpesten hoor Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik zou het niet vreemd vinden als ze alweer aan een nieuwe game begonnen zijn hoor Als gta IV al zo goed als af is wrm zou je dan op je kont gaan zitten en niks doen... Reageren
kevin schilder Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) ik geloof het niet het maken van een nog nieuwere versie duurt zeker 5 jaar Bewerkt: 30 maart 2008 door kevin schilder Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik geloof het niet het maken van een nog nieuwere versie duurt zeker 5 jaar Ze kunnen de engine van deze gta gebruiken voor de volgende.. dus ze zullen sneller klaar zijn dan 5 jaar. Reageren
steintje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 maar na een jaar kwam er altijd een nieuwe gta dus dan zal er rond mei 2009 weer een gta komen denk ik Reageren
snowguard3 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 VICE CITY??? leuke stad maar kom op kunnen ze nooit een keer een nieuwe stad doen Vice City vond ik de beste stad in gta maar gewoon dat ze geen andere stad kunnen doen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik geloof wel dat ze met een opvolger bezig zijn..Maar vice City????, beetje ongeloofwaardig, dan krijgen we strals zkr san andreas. En dan komt psp 2: gta iv: LCS en VCS Dit bericht geloof ik niet... ik ook niet ze zijn nog maar net klaar met GTA IV en dan beginnen ze gelijk aan GTA V? dat geloof ik niet Ze zijn al 5 jaar bezig met GTA IV. Reageren
Hayte Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 het zou wel kunnen dat we al zo snel een prequel krijgen, dat kan namelijk omdat ze nu alleen voor de eerste keer met een nieuwe engine zijn moeten ze dus weer opnieuw beginnen met programeren... als ze een basis hebben gemaakt, hoeven ze alleen de skins enzo te veranderen, en je hebt een andere GTA... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ongeloofwaardig bericht. Ik geloof dergelijke dingen pas als het officieel bekend word gemaakt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 laat ze eerst maar gta iv af maken Reageren
aeroxthm Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 welke gta komt na gta 4 wat denken julie Reageren
bobsie132 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 dit vind ik wel een beetje heel erg raar hoezo GTA 4 vice city dat zou ik niet begrijpen :N Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Met GTA IV waren ze al in 2003 begonnen. Maar als het bericht klopt dan krijgen we nu dus een echte Miami. Maar ik denk niet echt dat dat gebeurd. Miami is wel mooi maar gewoon een stad die nog gebruikt zou ook niet zo erg zijn of wel. Chicago, Detroit, Atlanta, New Orleans, Baltimore, Dallas. Dit zijn tog ook nog wel steden die gebruikt kunnen worden. Maar Rockstar heeft gezegd dat GTA IV paar jaar mee moet gaan. Dus dan hoef je niet rekenen op een snel vervolg. Ik denk niet dat je gta IV zo snel gezien heb om alweer een nieuwe te willen spelen. En dat gta IV een paar jaar mee moet gaan geloof ik best. Gta amsterdam whaha Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Ik denk niet dat je gta IV zo snel gezien heb om alweer een nieuwe te willen spelen. En dat gta IV een paar jaar mee moet gaan geloof ik best. Gta amsterdam whaha Volgens mij zal GTA zich echt wel in de USA blijven afspelen hoor ik zie niet in waarom R* dat ineens zou veranderen... want telkens hebben ze succes Bewerkt: 11 april 2008 door wtc Reageren
dj.tappie Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ooui oui paris or london? zulke steden mogen er ook wel zijn anders! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.