Jump to content

gta V!


samin00

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • sanfuck

    4

  • Little Jacob

    3

Ik geloof wel dat ze met een opvolger bezig zijn..

Maar vice City????, beetje ongeloofwaardig, dan krijgen we strals zkr san andreas.

En dan komt psp 2: gta iv: LCS en VCS :ch:

Dit bericht geloof ik niet...

ik ook niet ze zijn nog maar net klaar met GTA IV en dan beginnen ze gelijk aan GTA V? dat geloof ik niet

Ze zijn al 5 jaar bezig met GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel kunnen dat we al zo snel een prequel krijgen, dat kan namelijk omdat ze nu alleen voor de eerste keer met een nieuwe engine zijn moeten ze dus weer opnieuw beginnen met programeren...

als ze een basis hebben gemaakt, hoeven ze alleen de skins enzo te veranderen, en je hebt een andere GTA...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Met GTA IV waren ze al in 2003 begonnen. Maar als het bericht klopt dan krijgen we nu dus een echte Miami. Maar ik denk niet echt dat dat gebeurd. Miami is wel mooi maar gewoon een stad die nog gebruikt zou ook niet zo erg zijn of wel. :7

Chicago, Detroit, Atlanta, New Orleans, Baltimore, Dallas.

Dit zijn tog ook nog wel steden die gebruikt kunnen worden. :D

Maar Rockstar heeft gezegd dat GTA IV paar jaar mee moet gaan. Dus dan hoef je niet rekenen op een snel vervolg. :7

Ik denk niet dat je gta IV zo snel gezien heb om alweer een nieuwe te willen spelen. En dat gta IV een paar jaar mee moet gaan geloof ik best. Gta amsterdam whaha :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je gta IV zo snel gezien heb om alweer een nieuwe te willen spelen. En dat gta IV een paar jaar mee moet gaan geloof ik best. Gta amsterdam whaha :tu:

Volgens mij zal GTA zich echt wel in de USA blijven afspelen hoor ;) ik zie niet in waarom R* dat ineens zou veranderen... want telkens hebben ze succes :)

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...