Jump to content

gta V!


samin00

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • sanfuck

    4

  • Little Jacob

    3

voor mijn part hoeft gta iv nooit uit te komen :duh:

en waarom niet omdat je hem nog niet mag kopen omdat je nog geen 18 bent :duh:

is ie nl dan ook 18?

en boeit dat? SA is ook 18+ nou ik kan je vertellen ik heb SA tot 3 keer toe gekocht(ben 16 jaar) en lukt altijd(SA kapot, en me oom raakt hem kwijt)

en anders koop je effe bij bol.com hebben ze ps3 met assasins creed and gta4 redelijk goedkoop

Bewerkt: door murderboy
Link to comment
Delen op andere websites

gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz

Link to comment
Delen op andere websites

gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz

Ieder zijn eigen mening he :) Vond je de andere delen wel leuk of hou nie zo van de gta-reeks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

jawel maar ik wordt gewoon gek van al die publiciteit en het-een-topic-openen-voor-een-lullig feitje-gedoe

en met al die hysterische leden er nog bij is gta iv voor mij niet meer zo speciaal geworden.

nogmaals het is mijn mening :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz

Wat heb je dan op een GTA FORUM te zoeken, komt dan wel raar over. maar goed ik ben nu nog eventjes aan het wachten op GTA4 en ik denk dat we daarna waarschijnlijk niet zo heel lang hoeven te wachten op het vervolg 1,5 half jaar ofzo, waarschijnlijk net zo lang als dat tussen GTA 3 zat en VICE City

Link to comment
Delen op andere websites

ehm ik kijk nog steeds naar de andere gta gedeeltes en in het offtopic gedeelte is het ook best leuk en niet te vergeten ik zit ook nog bij een gang, dus ik heb hier nog veel te zoeken. dat jij nou de hele tijd in het gta iv gedeelte zit te kijken omdat je niks anders in het forum hebt te doen is jouw probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz

Wat heb je dan op een GTA FORUM te zoeken, komt dan wel raar over. maar goed ik ben nu nog eventjes aan het wachten op GTA4 en ik denk dat we daarna waarschijnlijk niet zo heel lang hoeven te wachten op het vervolg 1,5 half jaar ofzo, waarschijnlijk net zo lang als dat tussen GTA 3 zat en VICE City

Man maak je nie zo druk, als hij op dit forum wil is dat toch best. In de regels staat niet dat je MOET posten in het GTA IV forum om niet gebanned te worden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz

Wat heb je dan op een GTA FORUM te zoeken, komt dan wel raar over. maar goed ik ben nu nog eventjes aan het wachten op GTA4 en ik denk dat we daarna waarschijnlijk niet zo heel lang hoeven te wachten op het vervolg 1,5 half jaar ofzo, waarschijnlijk net zo lang als dat tussen GTA 3 zat en VICE City

Man maak je nie zo druk, als hij op dit forum wil is dat toch best. In de regels staat niet dat je MOET posten in het GTA IV forum om niet gebanned te worden :duh:

Dat zeg ik toch ook niet dat dit niet mag, ik zeg dat ik het vreemd vind dat iemand die zoveel post op deze website heeft, wel te verstaan, www.gtagames.nl / www.gtaforum.nl dat je dan toch wel intresse moet hebben voor dit spel. de reden dat jij er niet op zit te wachten zal wel zijn omdat je geen PS3 of XBOX hebt

Link to comment
Delen op andere websites

en waarom niet omdat je hem nog niet mag kopen omdat je nog geen 18 bent duh.gif
de reden dat jij er niet op zit te wachten zal wel zijn omdat je geen PS3 of XBOX hebt

vanwaar steeds die persoonlijke aanvallen op mij :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

en waarom niet omdat je hem nog niet mag kopen omdat je nog geen 18 bent duh.gif
de reden dat jij er niet op zit te wachten zal wel zijn omdat je geen PS3 of XBOX hebt

vanwaar steeds die persoonlijke aanvallen op mij :duh:

waarom zitten jullie erover te praten wat hij hier doet op het forum? Je hoeft hier niet alleen van gta te houden?

Je hebt hier ook:

Graphics

Modelling

Gangs

Lifestyle

en ga zo maar door.

en trouwens, als je niet van IV houd, dan is daar niets mis mee. Ik vindt IV ook niet heel speciaal, want ik heb geen XBOX en PS3, dus het hoeft voor mij ook allemaal niet.

Ontopic.

Deze moet wel op de pc uitkomen en een stuk groter dan de huidige VC ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zeer goed kunnen aangezien dat met de vorige reeks ook redelijk snel achter elkaar was, maar echt leuk lijkt het me niet ik vind dat we onderhand wel weer is toezijn aan een locatie die gewoon nog niet gebruikt is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...