oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Wel lekker als je klaar bent met IV gelijk door naar V te gaan Reageren
jellha Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz als je dan niet van gta houd wat doe je hier dan op het forum Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 gta iv boeit me gewoon niet het is maar een spel en als ik het toevallig een keer langs zie komen in de winkels dan koop ik hem heel mischien, maar ik ga egt niet met een slaapzak voor de deur wachten totdat ie uitkomt of hem maanden van tevoren bestellen. en tuurlijk kan ik hem kopen , vanwaar die vooroordeel van jou, ben jij soms 6 ofz als je dan niet van gta houd wat doe je hier dan op het forum Hij zegt dat IV hem niet boeit. Dan heeft hij het nog niet over GTA I, GTA II, GTA London 1961, GTA London 1969, GTA III, GTA VC, GTA LCS, GTA VCS, GTA SA! en waarom niet omdat je hem nog niet mag kopen omdat je nog geen 18 bent duh.gif de reden dat jij er niet op zit te wachten zal wel zijn omdat je geen PS3 of XBOX hebt vanwaar steeds die persoonlijke aanvallen op mij waarom zitten jullie erover te praten wat hij hier doet op het forum? Je hoeft hier niet alleen van gta te houden? Je hebt hier ook: Graphics Modelling Gangs Lifestyle en ga zo maar door. en trouwens, als je niet van IV houd, dan is daar niets mis mee. Ik vindt IV ook niet heel speciaal, want ik heb geen XBOX en PS3, dus het hoeft voor mij ook allemaal niet. Ontopic. Deze moet wel op de pc uitkomen en een stuk groter dan de huidige VC Oja, als we met een nieuwe VC beginnen, hebben we dan ook nieuwe hoofdrolspelers? Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 dat weten we nu toch nog niet we weten nog geen eens alles van gta iv Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Nee inderdaad Ik ga nu niet over gta V inzitten want laat eerst maar zien wat gta IV word.. Maar alsnog, ik hoop dat er nu een helemaal nieuwe stad komt met een nieuwe sfeer. Reageren
samin00 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 nou nou.... het is maar een gerucht dus ik d8 hij wordt wel gelijk gesloten maar zo te zien vinden meerdere mensen het toch wel interesant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.