Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Wie weet waar je het best kan staan als je multiplayer aan het doen bent en elkaar probeert af te maken. Ik speel altijd tegen een vriend en die is heel goed met een sniper. Bestaat er een plek waar je absoluut niet door snipers of wat dan ook geraakt kan worden, maar wel makkelijk de tegenstander kunt sniperen of een plek waar de tegenstander jou niet kunt zien?

M.v.g.

Geplaatst:

Dan is Vice Point de perfecte plaats, want daar heb je een grote parkeergarage waar je je kan verschuilen. En er zijn veel huizen en gebouwen waar je je kunt verschuilen, ook zijn er weinig palmbomen in Vice Point, succes met de multiplayer! ;)

Geplaatst:
Dan is Vice Point de perfecte plaats, want daar heb je een grote parkeergarage waar je je kan verschuilen. En er zijn veel huizen en gebouwen waar je je kunt verschuilen, ook zijn er weinig palmbomen in Vice Point, succes met de multiplayer! ;)

Ok, leuk dat je zo snel reageert. Maar ik bedoel het iets specifieker, niet een straat of stad maar echt een plek, het liefst aangegeven op een kaartje, maar dit schiet ook al op. Nog meer suggesties?

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal even een kaartje voor je maken, een ogenblik geduld.

Hier is een kaartje, het pijltje luid de makkelijkste schuilplaatsen aan voor de multiplayer. Het pijltje is een beetje wiebelig vanwege muis problemen, in ieder geval succes! ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst: (bewerkt)
Ik zal even een kaartje voor je maken, een ogenblik geduld.

Hier is een kaartje, het pijltje luid de makkelijkste schuilplaatsen aan voor de multiplayer. Het pijltje is een beetje wiebelig vanwege muis problemen, in ieder geval succes! ;)

je zegt schuilplaatsen, meervoud, maar ik zie maar 1 pijl. Hoe dan ook, dit is alvast een goeie plek!

EDIT: weet je zeker dat je pijltje goed staat, want ik zie hier geen schuilplaats

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Op die plek zijn meerdere schuilplaatsen, je kan je verschuilen in het winkel centrum en in de parkeergarage. Maar je kunt je natuurlijk ook verschuilen achter de huizen die aan het strand liggen, want dan moet degene waar je tegen vecht hellemaal omlopen. En dan ben jij er allang vandoor, succes met de multiplayer! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...