Jump to content

Leeftijdgrens


bezorgdemoeder

Recommended Posts

Ik heb SA op de ps2 en ik krijg geen ondertiteling en dus geen slechte woorden.

Die slechte woorden zijn bij mij alleen te horen als ik geluid aan doe.

Bij SA wordt inderdaad veel gescholden maar echt bloederig is het niet.

Het enige wat ik bizar vond ik het mondje dat Tenpenny trekt als hij dood is na de missie

End Of The Line. Misschien is GTA:SA juist wel goed dat voorkomt wel dat je zoon een bangerik wordt

om het zo maar te zeggen. Als je veel bloed gewend bent dan heb je ook geen nachtmerrie's als

je een keer CSI hebt gezien, GTA maakt je hard!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Picaku

    5

  • Hackman

    5

  • Bossinkje

    5

  • ~Lance Vance

    4

Top Posters In This Topic

Ik speelde op m'n 10e soms GTA2, m'n ouders vonden de schietgeluiden altijd irritant. Toen verdween die voor 2 jaar in de kast.

Toen ik 12 was mocht ik van m'n ouders GTA Vice City kopen als het geluid maar niet te hard stond, ik heb nu San Andreas er ook bij en ben 13 jaar.

Opzich vind ik Vice City gewelddadiger dan San Andreas omdat je in Vice City de armen en benen eraf kunt schieten.

Als hij echt graag GTA wil spelen zou ik beginnen met GTA1, GTA2 of GTA Advance. ;)

En de enige ouder bent u echt niet, er zijn genoeg kinderen die niet eens weten wat 18+ spellen inhouden.

Z'n halve klas? Als u nou eens vraagt aan hem de namen op te noemen wie dat spel dan wel heeft, dan komen er vaak niet meer dan 1 of 2 namen uit. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf begonnen met het spelen van GTA vanaf mijn 6e toen kreeg ik GTA 3 en toen ik 8 werd kreeg ik VC en SA en nu ben ik 10jaar maar mijn ouders vinden het niet erg dat ik GTA speel.En er zijn veel scheldwoorden gebrukt in GTA SA Vooral en de schieten op andere mensen zoals als je hun hoofd raakt dan spet er bloed uit en er zijn nog meer dingen in GTA SA.Mijn vader speelt wel eens GTA SA :puh: maar nu niet meer :schater: .

Bewerkt: door gta player10
Link to comment
Delen op andere websites

Wat iedereen zegt: Er word enorm veel gescholden enz. in San Andreas. Dat is natuurlijk niet goed voor uw kind, maar natuurlijk zitten er niet alleen geweldadige dingen in. Er zitten dingen in als auto rijden, eten, in vliegtuigen rijden, in boten rijden. Maar dan blijft het probleem dat er ook slechte dingen inzitten. En helaas kun je die slechte dingen niet filteren

Je zult dus moeten kiezen. Óf je hebt er goede en slechte dingen in. Of niks

Met vriendelijke groet,

El Condor

In een auto rij je,in een vliegtuig vlieg je, en in een boot vaar je :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was voor mij een grootte taak om een gta game tekrijgen. Ik deed er zoon 3 jaar over. Nu ben ik 11 en ze hebben er geen erg in dat speel. Zolang hun op de zolder zijn dat ik me geluid uit doe zodat ze geen rare dingen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarre, we zijn nu bezig over wat wij deden, maar wat zou zij nou moeten doen?

Ik zou zeggen: Heb je het voor de computer, download een non-blood patch.

Laat hem autorijden en vliegen, eten etc. Dat is zelfs misschien nog een klein beetje educatief...

Bewerkt: door Picaku
Link to comment
Delen op andere websites

Ja,ik weet gewoon zeker dat het goed zou zijn dat je wel toezicht houd..Als je hem dan bijv. verbied om mensen dood te slaan,dat hij het toch niet stiekem kan doen..

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel sinds mijn 6de gta en dat is gta 1 op mijn op mijn zevende kreeg ik deel 2 mijn ouders vonden het wel geweldadig maar ik zei het is toch zo nep als maar kan op mijn 9 kreeg ik gta 3 toen ik 10 werd kreeg ik vice ne sa maar mijn ouders hebben er tot op vandaag de dag gfeen probelemen mee dus ja u moet zelf beslissen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg als kinderen gta spelen. Dat klinkt misschien hard maar dat valt best wel mee. Want gta is nou niet het meest angstaanjagende spel waar je nare dromen krijgt en er morden geen ligaamsdelen afgerukt. Alhoewel ik 9 nog wel een beetje jong vind (je moet het pas spelen vanaf je elfde) vind ik de 18 jaar wel wat overdreven.

Als je echt hard wil worden moet je Manhunt spelen :puh:

Manhunt valt best wel mee. Postal² Apocalypse Weekend is pas leuk.

http://www.youtube.com/watch?v=4WKbCdcGDt8...feature=related

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ja,ik weet gewoon zeker dat het goed zou zijn dat je wel toezicht houd..Als je hem dan bijv. verbied om mensen dood te slaan,dat hij het toch niet stiekem kan doen..

Dat gaat moeilijk want dat is GTA...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel zeggen dat het geen zin heeft om het spel te verbieden. Dat heeft mijn moeder ook gedaan maar ik speelde het tog. Toen ze het afpakte heb ik het spel gedownload en dan heb je geen cd nodig. Dus dat heeft geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel zeggen dat het geen zin heeft om het spel te verbieden. Dat heeft mijn moeder ook gedaan maar ik speelde het tog. Toen ze het afpakte heb ik het spel gedownload en dan heb je geen cd nodig. Dus dat heeft geen zin.

Dan kan je het beter gewoon niet spelen..Downloaden is illegaal,en dus kun je nog grotere problemen krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel zeggen dat het geen zin heeft om het spel te verbieden. Dat heeft mijn moeder ook gedaan maar ik speelde het tog. Toen ze het afpakte heb ik het spel gedownload en dan heb je geen cd nodig. Dus dat heeft geen zin.

Dan kan je het beter gewoon niet spelen..Downloaden is illegaal,en dus kun je nog grotere problemen krijgen

Er zijn duizenden mensen die iedere dag illegale troep downloaden, en er kan niks aan gedaan worden.

Maar wat je kan proberen is ergens de duitse versie vandaan te halen, in die versie is geloof ik al het bloed gecensureerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...