WvanWAAS Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Veel van jullie hebben SA natuurlijk al gespeeld ik nog niet omdat ik een PC heb en mijn geld niet in een Crachende Ps2 ga stoppen maar toch heb ik een paar vraagjes 1 Is de Politie in Sa net zo Agressief als in VC of als in III 2 Zijn de afstanden in het spel echt zo ideaal? 3 Is de sfeer meer te vergelijken met Vc of Met III en 4 Als ik m pre order voor Pc natuurlijk waar kan ik dat het beste doen want Free Record heeft de Pc CD rom versie op de site en Bart Smit weet nog niet van het bestaan af. Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 1 De politie is nog steeds dom 2 De afstanden maken het leuk, de sfeer veranderd namelijk mee 3 De sfeer gevoelens zijn hetzelfde, al is de sfeer opzich anders 4 Je kunt hem het beste bij BOL.com of bij de Free Recordshop bestellen. BS (hee, zelfde als Bull Shit... Toeval??) heeft mij al meerdere malen laten barsten door pas 2 of 3 maanden later te bellen dat hij binnen was! Reageren
Spike Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Veel van jullie hebben SA natuurlijk al gespeeld ik nog niet omdat ik een PC heb en mijn geld niet in een Crachende Ps2 ga stoppen maar toch heb ik een paar vraagjes 1 Is de Politie in Sa net zo Agressief als in VC of als in III 2 Zijn de afstanden in het spel echt zo ideaal? 3 Is de sfeer meer te vergelijken met Vc of Met III en 4 Als ik m pre order voor Pc natuurlijk waar kan ik dat het beste doen want Free Record heeft de Pc CD rom versie op de site en Bart Smit weet nog niet van het bestaan af. had even de zoekfunctie gebruikt! . 1 scheelt weer een nutteloze topic!. 2 je hebt meteen het andwoord! :lol: . (het is maar een ideetje) Reageren
Tmzom Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 -De politie is nogsteeds aardig dom... alleen komen er wel 2/3 helicopters tegelijk op je af als je 4 sterren hebt -Verder is het vele malen leuker omdat je zelf kunt eten, je kapsel veranderen, en kleren kunt veranderen -Je kunt veel meer huizen in, je kunt inbreken, je hebt bmx'en en normale fietsen, en mountain-bikes -Je hebt Coole straaljagers -Er zijn veel meer coole wagens -en alle dingen zijn veel realistischer...vind ik dan -Maar het leukste vind ik nog de Auto's die je kunt ''pimpen'' Laterzz Reageren
Insane Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 mijn ervaring met FRS is altijd te duur en te slechte service, ik pre order me games vaak via pcmedia.nl en ben via gtagames aan gameorder.nl gekomen Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ongelofelijk, dat iemand t verschil vraagt tussen VC en SA :o :blink: ach ja, we zullen het maar houden op dat hij nog veeeeeel mist... Reageren
Tmzom Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 uhh... waarom zou het gek zijn dat hij het vraagt? is toch normale vraag? Dacht ik tenminste Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 uhh... waarom zou het gek zijn dat hij het vraagt? is toch normale vraag?Dacht ik tenminste is niet gek, alleen maar raar en vreemd en geinig. Er zijn slechts 40 miljard sites met beschrijvingen van GTA SA... Maar maakt niet uit, als hij dat wil vragen, doet ie maar... BTW: Yep, het is een normale vraag... Antwoord is echter een beetje voor de hand liggend. Dacht ik tenminste Reageren
Vinewood Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 in vice city had je een vele betere sfeer, de radio was beter. san andreas heeft niet echt een sfeer vind ik Reageren
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ja die hawwai sfeer was wel chil ja en ik heb bij SA geen gta gevoel meeer ik daar meer een the getaway gevoel raar he maar het is wel een vetspel <_< Reageren
Timotees Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ja, de sfeer is er in san andreas niet meer, hoogstends als je door de bossen (countryside) rijd en dan met k rose aan maar voor de rest....... timotees Reageren
loempiaman Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 de sfeer in gta sa stinkt vergeleken met vice, maarja dat vind ik. de politie is nog steeds bestwel dom alleen nu schieten ze wel raak. en de afstand kan geen probleem zijn, pak je toch gewoon het vliegtuig of de trein . alleen is het wel moeilijker de weg te vinden in san andreas, na een maand of 2 kon ik pas goed de weg vinden. :blink: wapengeluiden zijn beter afgewerkt. zeker de moeite waard om te kopen (al vind ik vice misschien toch wat sfeervoler dus verwacht niet te veel) Reageren
WvanWAAS Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Ja ik had de vraag idd gesteld voor de sfeer en of de spanning er echt wel inbleef ik moet natuurlijk nog ff wachten en om terug te komen op de opmeriking of er niet genoeg site's zijn met info Ja maar allemaal dezelfde info beetje jammer Reageren
Daan Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Het hiphop thema hebben ze niet goed uitgewerkt, ja, je kan tunen, graffiti, gangwars houden, etc, maar veel lol kon ik er niet mee hebben. De hele eighties sfeer was veel beter uigewerkt in Vice City, en dan heb ik het niet over dingen die je kon doen, maar dingen die je zag en hoorde. Dat maakte Vice City leuk, en ik deed er langer over om VC uit te spelen dan SA, dus het was een grotere uitdaging. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 :o ik vind gta sanan wel leuk ma alle da is stom zo als ge heel hard rijd word da beeld wazig en in vice nie da is dus stom <_< <_< <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.