Renne Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 :o ik vind gta sanan wel leuk ma alle da is stom zo als ge heel hard rijd word da beeld wazig en in vice nie da is dus stom <_< <_< <_< DAt is om meer realisme in het spel te krijgen. Vind ik vet leuk! Reageren
Daan Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 DAt is om meer realisme in het spel te krijgen. Vind ik vet leuk! Dat heeft niets met realisme te maken, vriend. Daardoor draait het spel gewoon soepel want het spel hoeft minder te laden. Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Verder is het echt wel een leuk spel hor op de sfeer na dan...... Meestal denk ik aan James bond bij gta maja... Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 DAt is om meer realisme in het spel te krijgen. Vind ik vet leuk! Dat heeft niets met realisme te maken, vriend. Daardoor draait het spel gewoon soepel want het spel hoeft minder te laden. minder laden?? minder te verwerken dus minder weer te geven. 't is overigens ook wel voor 't realisme denk ik! verder is de sfeer helemaal niks vergeleken bij vice city(met uitzondering van de strip dan...) dan neemt zeker niet weg dat 't een dope game is! :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.