Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, Dat hoeft niet. Je hoeft niet voor alles persee goud te halen. Al is dat wel handig want als je voor alles goud hebt dan spawnen er auto's bij de rijschool ;) .Zilver en Brons(Volgens mijn alleen Zilver) Is noodzakelijk ^_^

Geplaatst:

Ook is het handig voor je rijvaardigheden om alles goud te halen, want je rijvaardigheden zullen het meeste stijgen als je alles goud haald. Het onderdeel Burn and Lap is moeilijk goud te halen, want vaak heb je dat die les blijft hangen op 99 %. Succes verder! ;)

Geplaatst:

Dat kun je bij het menu stats bij misc zien, daar staat time cheats. Daar staat bij hoeveel keer je gecheat hebt, succes! ;)

Geplaatst:

Het staat er bij mij niet bij...

Progress Made

Playing Time

Days Passed In Game

Safehouse Visits

Verchile Resprays

Times Visited The Gym

Kan het komen omdat ik hem op de ps2 heb?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet wel gecheat hebben.

Anders moet je ff langer doorkijken... Het moet er wel tussen staan.

P.S. Word op het forum wel rekening gehouden met zomertijd, de tijd staat een uur achter!

Bewerkt: door Picaku
Geplaatst:

Nee dat heeft er niets mee te maken, het moet zo wel op PS2 als op de PC verschijnen. Probeer eens terug te gaan in de game en daarna weer naar het menu te gaan, wacht eventjes en mischien komt het nu wel te voorschijn. Succes! ;)

Geplaatst:

Heb ik gedaan maar het blijft zo :duh:

Kan het ook zijn dat als je nooit hebt gecheat dat het er dan niet

bij komt te staan?

Geplaatst:

Dat zou kunnen ja, als je nooit gecheat hebt dan hoeft het er ook niet bij te staan. Als er niets komt en je hebt niet gecheat dan hoef je je geen zorgen te maken, hopelijk weet je nu meer. ;)

Geplaatst:

voor zover ik weet heb ik ook nooit gecheat maar bedankt voor de hulp!

Ik wou alleen zeker weten dat ik niet had gecheat.

Geplaatst:

Als je zeker wilt weten dat je niet gecheat hebt kun je even een Savepoint in gaan en kijken of er een melding komt als je gecheat hebt, als er geen melding komt heb je niet gecheat. Succes! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...