David22 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heey, Ik was net even bezig met photoshop, en ik was best tevreden over het resultaat wat eruit kwam. Dit is waarschijnlijk toch een van mijn betere sig's. Rates? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ziet er mooi uit! De kleuren passen goed bij elkaar en het lettertype ook. Ik vind het ook leuk gedaan Dat je je naam hebt laten speigelen. een 9/10 alleen 1 - puntje. Op sommige stukken is hij ietsje te druk, zoals bij het midden en dan iets naar links. dat veranderen en je hebt een dikke 10 verdient! Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heel mooi. Goed gedaan met dat zwart-wit contrast. Alleen rechts naast je naam is het iets te druk. Verder heel mooi. 9,5/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Mooi effect en achtergrond maar lettertype is niet mooi. Het is wel leuk dat schaduw maar beter lettertype veranderen. 8,5/10 Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mooi gedaan man. Gewoon cool. Ik geef je een dikke 9/10 voor dit meesterwerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.