Jump to content

farewell, my love...

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij wat tips of cheats geven( liefst tips ) voor de missie: farewell, my love...

Het is al zeker de 20ste keer dat ik het probeer maar het lukt mij maat niet!!!!

Liefst zo snel mogelijk!!!!!!!!!!!!!!! help mij!!!!!!!!!!!! :N:N:N

Geplaatst:

Het makkelijkste is om in elke bocht een stukje af te remmen, zo raak je niet van de weg af. En geef in lange stukken weg en zand vol gas, ook is het handig om de missie te doen als de zon schijnt. Dan heb je de meeste grip op de weg, succes met de missie Farewell My Love! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey en welkom op het forum!

Misschien helpt het je voor te zeggen dat je deze missie al eens hebt gedaan (Wu Zi Mu), alleen dan omgekeerd.

Ik neem aan dat je onze WikiGTA nog niet kent omdat je pas op dit forum bent, maar op deze site vindt je (bijna) alle informatie over de hele Grand Theft Auto reeks. Zo ook over de missie Farewell, my love.

Dit is een tip die in de missiebeschrijving staat:

- Kijk uit in de bochten met deze auto, vooral op de zandweggetjes kan je nog wel eens problemen krijgen

Je moet je ook nooit opwinden als het echt niet lukt, gewoon altijd rustig blijven, en nooit te veel achter elkaar de missie doen.

Verder wil ik ook nog zeggen dat als het echt niet lukt dat je deze missie ook door iemand anders kan laten doen, mits dat je San Andreas op de PC hebt. In -->dit<-- forum kan je een savegame aanvraag doen, maar lees wel eerst even de -->regels<-- door.

Veel succes :*D!

EDIT: Veel maar dan ook veel te laat. Maar nu weet je tenminste dat je op dit forum ook je missie door iemand anders kan laten doen.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst: (bewerkt)

Farewell my love is hetzelfde als Wu Zi MU, alleen dan omgekeerd. Daarnaast is er nog het verschil dat je rijd in een ZR-350. Dus het is handig om de techniek van de ZR-350 al te kennen. Handig hiervoor is om de een ZR-350 en de rijbaan uit te printen. Vervolgens kun je zonder dat je zit te racen de baan al doornemen en kijken waar de moeilijke plekken zitten en waar het misgaat. Hierdoor leer je de baan beter kennen ook. Zoek ook naar kleine afsnijdingen. Ook al zijn het maar hele kleine, het zal je een stuk verder helpen. Na dit meerdere malen uitgevoerd te hebben moet je natuurlijk voor de race gaan. Om te beginnen is het handig om de race te starten in de middag. Avond en zonsopgang is niet aan te raden. Hierdoor zul je niet alles zo goed zien. En met zonsopgang heb je veel lichtschijn waardoor je het ook niet al te best kunt zien. Zoals ik al zei moet je racen in een ZR-350. Handig bij deze race is driften. Met de ZR-350 is dit wel mogelijk. Maar niet zo makkelijk en het vergt wat oefening. Bij de start raad ik je aan om niet gelijk met vol gas te vertrekken. Begin rustig, de andere zullen wat botsen en je zult vrij snel al kans hebben om gauw iedereen langs te gaan. Je hebt verschillende wegsoorten. Het begint met een stukje over een zandweg. Zoals ik al zei: rustig starten. Ga je niet haasten. Want je krijgt bij het begin gelijk een heuvel afwaarts. Nee rustig de tijd bij deze smalle wegen. Misshcien dat je een beetje over het gras de anderen inhaalt. Als dat niet wil lukken kun je beter niet al te dicht achter de anderen rijden. Anders zul je niet al te goed zicht kunnen houden met al die stofwolken die komen door de anderen. Na een klein stukje door over zand heen gereden te hebben krijg je een asfalt stuk. Hier kun je rustig de anderen inhalen. Na de bocht waar je de asfalt stuk oprijd heb je even een stukje rechtdoor. Daarna zul je een bocht krijgen waar wel wat moet remmen. Wat je beter kunt doen is over het gras heen gaan. Hierdoor snij je een stukje af, wat je het een en ander bespaart. Kijk wel uit dat je niet links naast de vangrails naar benden vliegt. Zorg ervoor dat je een beetje meedraait met het bij het stukje gras. De volgende bocht is een 180 graden bocht krijgen. Rem hier een beetje en probeer de bocht zo goed als mogelijk van de binnenkant te nemen. De volgende bocht is een bocht waarbij je gelijk naar links moet. Hier rijd je een heel klein stukje zandweg op. Na het kleine stukje zandweg kun je gelijk links afslaan. Je bent nu weer gelijk op het asfalt. Dit stukje hoeft er niks mis te gaan als je geod rijd. Rustig maar wel met snelheid de bocht meedraaien. Dit zijn van die momenten waar je met wat snelheid al veel tijd kan winnen. Na dat je de bocht meegedraaid hebt moet je naar rechts. Je hebt hier een smalle zandweg. Pak dit gedeelte rustig aan, neem rustig de slalom bochten. Als je dit rustig aanpakt kom je niet in fouten te zitten en zul je gewoon foutloos tot de boerderij komen. Wat je kan doen is zo af en toe een beetje over gras als je in problemen komt. De boerderij, dit is de volgende punt. Er zijn verschillende manieren om hier langs te komen. De makkelijkste - vind ik - is al een beetje vroeg van de zandpad afgaan voordat je bij het boerderij bent. Aan de rechterzijde zie je allemaal boomstammen. Je moet hiertussen rijden. De volgende corona zit dan recht voor je. Rem een beetje om vervolgens het zandweg aan te houden. Hier kun je snelheid maken. Je hebt heer een grote, ruime bocht naar links. Na de corona krijg je een soortgelijke bocht, alleen gaat deze juist naar rechts. Zorg ervoor dat je hier niet afwijkt van de zandweg. Want naast de weg staat een hek. Na deze lange ruime bocht kun je een lange stuk rechtdoor scheuren. Je krijgt hele kleine bochtjes. Op een gegeven moment krijg je weer iets sreieuzere bochten. Wat je moet doen is over het gras heen blijven rijden. Tot je bij de corona bemt. Op een gegeven moment krijg je een corona waar je even volop in de rem moet. Vervolgens maak je een bocht naar rechts. Blijf het padje naar links volgen. Maar bij de boerhuisje (boerhuisje :7 ) komt moet je niet rechtdoor blijven gaan. Je hebt dan een jump. Als deze faalt kan alles gelijk verpest zijn. Rij rustig tussen de 2 boerhuizen. Rij rustig door tot de volgende corona. Kijk uit voor obstakels, zo af en toe is er een klein houten hekje. Sommige wagens - waaronder de ZR-350 - kunnen er gevoelig voor zijn en zullen een hele draai maken. Bij de corna rij je rustig met een bocht naar links mee. Je komt nu weer op een asfalt stuk. Probeer vol snelheid naar de volgende corona te gaan. Let wel op dat je vervolgens hard moet remmen. Je maakt een bocht naar rechts en je kunt weer verder. Vervolgens moet je lans een S-bocht. Vervolgens draai je rustig met de biocht naar links mee. Nu word het weer tijd voor een zandweg. Probeer hier gewoon rustig te rijden. Dit is het begin van de missie Wu Zi Mu. Als het goed is zul je waarschijnlijk een grote voorsprong hebben. Nogmaals doe dit RUSTIG. Een foutje kan ervoor zorgen dat je het water invliegt. Vervolgens zul je na wat corona’s de finish berijken. Cutscene volgt en je hebt de missie gehaald.

Ik wens je erg veel succes met deze missie. Indien het je toch niet wil lukken kun je altijd nog een save-game aanvraag doen. :tu: :tu: :tu:

Zo dit waren precies 1001 wooden!

GTA-fan2... :*D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Ik heb niet veel tips maar probeer bij de bochten zo veel mogelijk de handrem te gebruiken. En maak gebruik van de afsnij weggen. Als dit niet lukt zo je de cheat vliegende auto's kunnen gebruiken.

Geplaatst:

Farewell my love is ook een van de moeilijkste race-missies.

1. Probeer gas terug te nemen in de bochten en zorg aan het begin dat je even wacht met anderen inhalen. Want als je even wacht heb je kans dat ze elkaar beuken, dan kan je makkelijker inhalen. Probeer niet op een bochtig stuk in te halen. Maar op rechtere stukken.

2. Wat heel soms op rechte stukken handig is: de cheat, ouiqdmw. Dan kan je een drive-by doen door uit het raam te hangen en kan je tegelijkertijd op de weg letten.

Als je niet wilt cheaten: volg mijn eerste tips op ;)

Geplaatst:
Farewell my love is ook een van de moeilijkste race-missies.

1. Probeer gas terug te nemen in de bochten en zorg aan het begin dat je even wacht met anderen inhalen. Want als je even wacht heb je kans dat ze elkaar beuken, dan kan je makkelijker inhalen. Probeer niet op een bochtig stuk in te halen. Maar op rechtere stukken.

2. Wat heel soms op rechte stukken handig is: de cheat, ouiqdmw. Dan kan je een drive-by doen door uit het raam te hangen en kan je tegelijkertijd op de weg letten.

Als je niet wilt cheaten: volg mijn eerste tips op ;)

zo moeilijk is die missie niet vind ik... ik heb hem in 1 keer uitgespeeld terwijl ik hem nooit gedaan had

Geplaatst:

Ook handig is om de P.I.T manier te doen op auto's die je leert in de rijschool die in San Fierro staat.

Je botst tegen de zijkant van de achterkant van de auto en dan verliest de auto het controle over het stuur en rijdt met veel geluk in de zee, als je deze manier goed onder de knie hebt dan ben je zo klaar met de missie.

Alleen heb je dan niet echt het race-gevoel als je alle auto's de zee in duwt.

Wel succes met de missie Farewell, My Love

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...