L Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Zoals de meesten van jullie wel weten krijgen wapen een andere vindplaats als je multiplayer gaat doen. Bestaat er een kaart waarop al die vindplaatsen te vinden zijn? Alvast bedankt. Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Zoals de meesten van jullie wel weten krijgen wapen een andere vindplaats als je multiplayer gaat doen. Bestaat er een kaart waarop al die vindplaatsen te vinden zijn? Alvast bedankt. is er niet je kunt wel eens op zoek gaan in het spel tijdens de multyplayer Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Gene idee ik jheb je topic niet eens gelezen xD Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Zo ver ik weet is daar geen kaartje van, maar je kunt bijvoorbeeld de Rocketlauncer vinden in een steegje tegen over het ziekenhuis in Washington Beach. Molotovcocktails zijn op de goldbaan te vinden in Leaf Links, en een AK-47 ligt voor het politie bureau in Ocean Beach. Hopelijk heb je wat aan deze informatie, de andere wapen spawn plekken zou ik even niet op kunnen noemen. Succes met het vinden van de wapens! Bewerkt: 29 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
L Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Bedankt henk, ik zal er aan denken ! Reageren
M4X Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Als je goed je radar in de gaten houden kan er weinig mis gaan, daarop staan de wapenblipjes namelijk duidelijk aangegeven. Als je gewoon overal op af gaat kom je er vanzelf achter waar je alles kan vinden voor de volgende keer, en dan heb je meteen ook erg veel wapens. Maar als je het goed speelt zijn wapens trouwens niet zo heel essentiëel bij de multiplayer, want met een goede wagen kom je ook al heel ver. Zelf vind ik tegenstanders omver rijden altijd veel handiger dan schieten, op de rocket launcher na Reageren
1974 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 je kan toch ook cheats gebruiken voor een keer . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Cheats werken niet in de multiplayermodus, cheats werken alleen in de singleplayermodus. Dus cheaten is niet mogelijk als je tegen elkaar speelt. Reageren
1974 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Cheats werken niet in de multiplayermodus, cheats werken alleen in de singleplayermodus. Dus cheaten is niet mogelijk als je tegen elkaar speelt. ja dat weet ik niet want ik heb hem op de playstation(2)en daar is allen single player . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.