GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Alvast bedankt: maar: Ik had een jaguar gedownload en de eng img tool 2 ik kreeg 2 bestanden een txd en dff (volgens mij) dus ik volgde de Img tool handleiding toen klikte ik op commands>>Rebeulkd archive en toen kwam er I/O 27 error ik d8 laat maar klik ik wel weg ging ik de readme ff lezen toen moest ik bij handling etc waat verwijderen en kopieren dat deed ik start ik gta op en dan new game crasht het spel opnieuw install dan ga ik weer bijna hetzelfde doen alleen dit deed ik niet: REbuild archive en die handling aanpassen start ik gta op werkt prima spawn ik die car die car is dan hetzelfde :S trouwens ik heb v2 met unpatcher gedaan Bewerkt: 29 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ga naar de map C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Models/ gta3.img, verwijder met IMG Tool alle bestandjes die in gta3.img staan. Dat doe je door op alles selecteren te klikken. Verwijder nu de hele GTA San Andreas map en stop de GTA San Andreas CD in je computer, nu zal GTA San Andreas er binnen een paar seconden volledig af zijn. Instaleer GTA San Andreas daarna opnieuw en instaleer daarna de mod weer opnieuw met IMG Tool, als de mod het nog niet doet zou je contact kunnen opnemen met de maker van de mod door diegene een email te sturen. Het email adres van de maker van de mod staat of op de website waar je de mod gedownload hebt, of het staat in de Readme. De maker van de mod zal vast wel een oplossing voor je hebben, de meeste modmakers zijn Engels. Dus spreek in het Engels tegen diegene, veel succes! Reageren
Donwell Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 DenkaanHenk, het lijkt me makkelijker om eerst eens naar andere zaken te kijken vóór je het hele spel eraf gooit en er weer opzet. Als je mod het dan nog niet doet, heb je ruim een halfuur voor niets zitten wachten. of een link waar ik de engelse kan downloaden De Engelstalige IMGTool 2.0 kun je hier downloaden. ohja ik probeerde maar wat en toen lukte dat ene beetje maar toen startte ik gta op en toen spawnde ik ene police car en de zwaailichten waren vervormd enz en toen ging ik het opnieuw proberen maar toen crashte het spel Aangezien ik uit je zin opmaak dat de mod wel is gelukt qua model en textures, ga ik er vanuit dat je V2 of V1.1 van GTA San Andreas hebt. Patch je spel even met deze patch. Is het probleem dan nog niet opgelost, ligt het aan de mod zelf. De texture en model zijn goed gelukt, dus ik vermoed dat het dan met bijvoorbeeld de handling.cfg of vehicles.ide te maken heeft. Open de Readme en kijk of er een regeltje in staat met allemaal cijfers. Kijk even wat erbij staat, en vervang hem. Overigens kun je voor alle zekerheid ook nog eens de IMGTool handleiding doorlezen, waar tevens wordt uitgelegd hoe je bepaalde regeltjes van bestanden vervangt. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 DenkaanHenk, het lijkt me makkelijker om eerst eens naar andere zaken te kijken vóór je het hele spel eraf gooit en er weer opzet. Als je mod het dan nog niet doet, heb je ruim een halfuur voor niets zitten wachten. of een link waar ik de engelse kan downloaden De Engelstalige IMGTool 2.0 kun je hier downloaden. ohja ik probeerde maar wat en toen lukte dat ene beetje maar toen startte ik gta op en toen spawnde ik ene police car en de zwaailichten waren vervormd enz en toen ging ik het opnieuw proberen maar toen crashte het spel Aangezien ik uit je zin opmaak dat de mod wel is gelukt qua model en textures, ga ik er vanuit dat je V2 of V1.1 van GTA San Andreas hebt. Patch je spel even met deze patch. Is het probleem dan nog niet opgelost, ligt het aan de mod zelf. De texture en model zijn goed gelukt, dus ik vermoed dat het dan met bijvoorbeeld de handling.cfg of vehicles.ide te maken heeft. Open de Readme en kijk of er een regeltje in staat met allemaal cijfers. Kijk even wat erbij staat, en vervang hem. Overigens kun je voor alle zekerheid ook nog eens de IMGTool handleiding doorlezen, waar tevens wordt uitgelegd hoe je bepaalde regeltjes van bestanden vervangt. ik kan vechiles.ide niet vinden wel vechile.ide Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Da's knap dat je die kunt vinden, want ik heb nog nooit van 'vechiles' gehoord. Vehicles.ide echter, zul je in deze map kunnen vinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.