gammie_ Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Beste Leden, Iemand gaf mij een site, waar je kan zien wie jou heeft geblokeerd of verwijderd heeft. whodeletedme. Nou is mijn vraag is deze site veilig? >>> Door RonaldVC: Directe link verwijderd. Bezoeken van de genoemde site is op eigen risico.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar de website ziet er wel onbetrouwbaar uit. Kijk eens naar de indeling van de website, totaal niet netjes verzorgt. Als je bijvoorbeeld naar de officiele website van MSN kijkt zul je merken dat de officiele site van MSN er veel verzorgder uit ziet, hopelijk weet je meer. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Naar mijn weten moet je nooit je adres en wachtwoord aan zulke sites geven. Je zal dan (bij de meeste sites) wel zien wie je verwijderd of geblokkeerd heeft, maar je zal even afgemeld worden. Je zal afgemeld worden omdat een systeem van die site zich aanmeldde op jouw MSN, waarschijnlijk om te zien wie je heeft geblokkeerd. Ze veranderen dan je nickname, en daarna kan jij je weer aanmelden. Normaal gezien brengt dit geen virussen met zich mee of je MSN zal normaal gezien niet gehackt worden, maar toch raad ik het je af om dat te doen. Zo belangrijk is het ook niet om te weten wie je blokkeerd. Reageren
profile Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Naar mijn weten moet je nooit je adres en wachtwoord aan zulke sites geven. Je zal dan (bij de meeste sites) wel zien wie je verwijderd of geblokkeerd heeft, maar je zal even afgemeld worden. Je zal afgemeld worden omdat een systeem van die site zich aanmeldde op jouw MSN, waarschijnlijk om te zien wie je heeft geblokkeerd. Ze veranderen dan je nickname, en daarna kan jij je weer aanmelden. Normaal gezien brengt dit geen virussen met zich mee of je MSN zal normaal gezien niet gehackt worden, maar toch raad ik het je af om dat te doen. Zo belangrijk is het ook niet om te weten wie je blokkeerd. Hannes heeft gelijk. het is inderdaad niet altijd te vertrouwen.Kijk zeker of er geen E-mail adres in de link staat. Anders is het zeker onveilig.Ik zou nooit op "hotmail checks" ingaan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Bedankt voor jullie reactie's. Ik laat die site maar links liggen. Gr Global Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Deze site word gebruikt als iemand graag achter jou wachtwoord wil komen. jij voert alles in en dan krijg je een waarschuwing als "sorry de website is aan het verbouwen en daardoor kan het niet gecontroleert worden" oid. Dan word er een mailtje naar de dader met jou gebruikersnaam en wachtwoord gestuurd. Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Deze site word gebruikt als iemand graag achter jou wachtwoord wil komen. jij voert alles in en dan krijg je een waarschuwing als "sorry de website is aan het verbouwen en daardoor kan het niet gecontroleert worden" oid. Dan word er een mailtje naar de dader met jou gebruikersnaam en wachtwoord gestuurd. Idd, dit is zo iets als de schoolchat. Hackers kunnen hun e-mail in de URL ingeven, en krijgen later een bericht met het wachtwoord van het slachtoffer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.