Grumbkow Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hallo, Ik heb sinds gister een server gedownload, en alles naar wens gemaakt, auto's gespawned etc. Alleen nu heb ik een probleem. Ik wil graag dat als een speler uitlogd, hij bij het inloggen op dezelfde plek weer spawned. en Money en ammo word wel bewaard. tot ik de server helemaal uitzet, is het ook mogelijk om na shutdown van de server alsnog die gegevens te bewaren? Zo ja HOE? Ik wou dat ik het zelf kon, maar helaas. Mvg Grumbkow Reageren
tinyq Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik heb er wat over gelezen zal zo effe link plaatsen of zelf bestandje maken met uitleg Reageren
tinyq Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 zo hier heb ik het je mmoet het plaatsen bij OnPlayerDisconnect stats.txt Reageren
Sandra Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Gebruik een account-systeem, die kan je wel vinden in showroom op sa:mp forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.