Tommie vurzetti Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hoi, Ik heb een scootermod gedownload, geinstalleerd met de img tool handleiding van deze site. Behalve stap 8 (met dat handling en kleurgedoe) heb ik alles gewoon gedaan zoals het daar stond. Als ik nou m'n auto laat spawnen met Carspwaner krijg ik toch een gewone faggio. Hoe komt dit? Ik heb de goeie versie van GTA want ik heb met SAMI ook al mods geinstalleerd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Probeer ook eens stap 8 te instaleren van de scooter mod, want als je één stap niet instaleerd kan dat zorgen dat de hele mod het niet doet. Dus instaleer stap 8 ook even, succes! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Even een toevoeging, je kan scooters niet installeren met SAMI. Dat moet handmatig. Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Even een toevoeging, je kan scooters niet installeren met SAMI.Dat moet handmatig. Weet ik, daarom doe ik 't ook met image tool. Maar dat werkt dus niet. Btw, nog ff vraagje erbij. Mijn car spawner zegt als ik een hotkey wil aandoen dat ik bij welke combinatie ik ook doe ik die combinatie al gebruik. Wat dus niet het geval is. Er staat altijd wel een hotlist.lst bestand onder de carspawner maar als ik die verwijder blijft het probleem. Enig idee hoe dat te fixen is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.