Jump to content

Arceus

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Hoe vang je Arceus?

ik weet je moet Arceus fluit hebben en ik weet het staat in het winkeltje bij de 1ste jim

maar bij mij staat er geen mannetje die je daar Arceus fluit geeft

en dat is mijn probleem

Help me plz i love Arceus

alvast bedankt

post-88304-1206806323.png

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Arceus kun je alleen krijgen met behulp van Action Replay DS, met dat programma kun je een cheat activeren dat er bij de pokemonmarkt een mannetje staat die de fluit aan je zult geven. Dan kun je Arceus vinden op dezelfde plek waar je Palkia kan vinden, het fluiten zal dan vanzelf gaan. Action Replay DS is niet meer verkrijgbaar op internet helaas, ik had het toen die tijd gekocht toen er de laatste lading op internet te koop stond. Hopelijk weet je nu meer. ;)

Geplaatst:

Ja ik heb Arceus, ik heb alleen momenteel geen Wifi. Dus ruilen via internet gaat op het ogenblik even niet, zodra ik Wifi weer hebt kun je een Arceus van level 100 van me krijgen. Alleen doet Wifi het niet hellemaal naar wens bij mij. ;)

Geplaatst:

Wow echt waar je kan niet geloven hoe blij ik ben en dan nog van lv.100 :7 men wens komt uit ik wil je in men vriendenlijst is dat goed

stomme vraag van me maar ik heb een open connection maar wat moet ik daarna ermee doen voor wifi

alvast veel bedankt

Geplaatst:

Om Wifi te kunnen spelen moet je de SSID en Wepkey code van je Modem instaleren op je Nintendo DS, als je in het Pokemon Pearl menu terecht komt ga dan naar Wifi opties. Daar kun je dat instellen, je zou Arceus tegen die tijd ook eventueel Shiny kunnen krijgen. ;)

Geplaatst:

van jou schiny arceus krijgen ofwa tegek men droom is aan het uitbreiden

echt waar bedankt ruil je hem dan voor drifloon

Geplaatst:

Het maakt mij eerlijk gezegt niet zoveel uit wat ik ervoor terug krijg, want ik kan Shiny Arceus van level 100 toch zo weer krijgen als ik wil. Ik zal eens een keer Wifi instaleren, dan zouden we eventueel kunnen ruilen. Nog veel plezier met Pokemon Pearl trouwens DIDIO! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...