DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Hey, Hoe vang je Arceus? ik weet je moet Arceus fluit hebben en ik weet het staat in het winkeltje bij de 1ste jim maar bij mij staat er geen mannetje die je daar Arceus fluit geeft en dat is mijn probleem Help me plz i love Arceus alvast bedankt Bewerkt: 29 maart 2008 door Froodooo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Arceus kun je alleen krijgen met behulp van Action Replay DS, met dat programma kun je een cheat activeren dat er bij de pokemonmarkt een mannetje staat die de fluit aan je zult geven. Dan kun je Arceus vinden op dezelfde plek waar je Palkia kan vinden, het fluiten zal dan vanzelf gaan. Action Replay DS is niet meer verkrijgbaar op internet helaas, ik had het toen die tijd gekocht toen er de laatste lading op internet te koop stond. Hopelijk weet je nu meer. Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hey, heb jij dan arceus? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ja ik heb Arceus, ik heb alleen momenteel geen Wifi. Dus ruilen via internet gaat op het ogenblik even niet, zodra ik Wifi weer hebt kun je een Arceus van level 100 van me krijgen. Alleen doet Wifi het niet hellemaal naar wens bij mij. Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Wow echt waar je kan niet geloven hoe blij ik ben en dan nog van lv.100 men wens komt uit ik wil je in men vriendenlijst is dat goed stomme vraag van me maar ik heb een open connection maar wat moet ik daarna ermee doen voor wifi alvast veel bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Om Wifi te kunnen spelen moet je de SSID en Wepkey code van je Modem instaleren op je Nintendo DS, als je in het Pokemon Pearl menu terecht komt ga dan naar Wifi opties. Daar kun je dat instellen, je zou Arceus tegen die tijd ook eventueel Shiny kunnen krijgen. Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 van jou schiny arceus krijgen ofwa tegek men droom is aan het uitbreiden echt waar bedankt ruil je hem dan voor drifloon Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Het maakt mij eerlijk gezegt niet zoveel uit wat ik ervoor terug krijg, want ik kan Shiny Arceus van level 100 toch zo weer krijgen als ik wil. Ik zal eens een keer Wifi instaleren, dan zouden we eventueel kunnen ruilen. Nog veel plezier met Pokemon Pearl trouwens DIDIO! Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 dankje echt waar je bent de beste ooit woon je in belgie of nederland gwn een stom vraagje hoor Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 tis voor wifi je moet niet antwoorden hoor als je dat niet wilt zeggen Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 tis voor wifi je moet niet antwoorden hoor als je dat niet wilt zeggen Reageren
DIDIO! Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 trouwens ik heet didio! op pokemon paerl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.