Jump to content

Achievements

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Cool! Ik had ze nog niet gezien... Nu zie ik er een paar dingen tussen staan waarvan ik sommige vermoedens heb. Geen feiten dus, vermoedens:

- Fed the fish --> achievement voor het dumpen van een x aantal lijken in het water? (Zou cool zijn als je lijken kan dumpen!)

- Warm Coffee --> Ik denk vernoemd naar de Hot Coffee patch. achievement voor het x aantal keer berijden van je vriendinnen? (Uiteraard buiten beeld, is bevestigd, jammer he, PatrickW?)

- Courier Service --> Er zitten dus misschien weer courrier missies in?

- Rolled Over --> achievement voor het X aantal keer laten aanrijden van jezelf of voor het aanrijden van anderen?

- Gobble Gobble --> Wablief? WTF is dit voor een achievement?

Over de namen van andere achievements heb ik niet zoveel gedachtes, maar deze moest ik even noemen. Wat denken jullie van mijn vermoedens, zou het zoiets zijn denk je of denk je totaal wat anders en waarom? Ik hoor het graag.

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

die game account is wel van de rockstar test team en er zitten wel veel easter eggs in over andere games van rockstar

ik denk zelf dat ze echt zijn :tu:

Geplaatst:

Achievements zijn speciale uitdagingen op de Xbox360 waar je zogenoemde Gamerscore voor krijgt. Voor (bijna) elk spel kun je 1000 punten halen en zo kun je jezelf dus vergelijken met anderen. Achievements zijn vaak dingen als, vermoord een X aantal mensen, win een X aantal wedstrijden (met FIFA bijvoorbeeld) maar ook spel het hele spel uit of verschillende levels.

De complete lijst met achievements voor de 360-versie van GTA IV is wellicht bekend! Let op, het zit waarschijnlijk vol met spoilers en je zult toch nog minstens een klein maandje moeten wachten, dus wil je het nog niet weten, klik dan niet! Er is nog geen officieel woord van Rockstar, dus dit betreft misschien niet de volledige versie, maar het kunnen goed gelekte lijsten zijn. Interessant:

Bron #1 en Bron #2

Mijn eigen bron: klik

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
De complete lijst met achievements voor de 360-versie van GTA IV is wellicht bekend! Let op, het zit waarschijnlijk vol met spoilers en je zult toch nog minstens een klein maandje moeten wachten, dus wil je het nog niet weten, klik dan niet! Er is nog geen officieel woord van Rockstar, dus dit betreft misschien niet de volledige versie, maar het kunnen goed gelekte lijsten zijn. Interessant:

Bron #1 en Bron #2

Mijn eigen bron: klik

Ik lachte bij deze lol xD

Wil je dat wel? Natuurlijk wil je het, maar het is net als het kijken naar een mooie vrouw terwijl je een vriendin hebt. Je weet dat je het wil, maar achteraf toch ook weer niet.

Geplaatst:
Cool! Ik had ze nog niet gezien... Nu zie ik er een paar dingen tussen staan waarvan ik sommige vermoedens heb. Geen feiten dus, vermoedens:

- Fed the fish --> achievement voor het dumpen van een x aantal lijken in het water? (Zou cool zijn als je lijken kan dumpen!)

- Warm Coffee --> Ik denk vernoemd naar de Hot Coffee patch. achievement voor het x aantal keer berijden van je vriendinnen? (Uiteraard buiten beeld, is bevestigd, jammer he, PatrickW?)

- Courier Service --> Er zitten dus misschien weer courrier missies in?

- Rolled Over --> achievement voor het X aantal keer laten aanrijden van jezelf of voor het aanrijden van anderen?

- Gobble Gobble --> Wablief? WTF is dit voor een achievement?

Over de namen van andere achievements heb ik niet zoveel gedachtes, maar deze moest ik even noemen. Wat denken jullie van mijn vermoedens, zou het zoiets zijn denk je of denk je totaal wat anders en waarom? Ik hoor het graag.

ik denk juist bij fed the fish, dat je politie lijken in het water moet gooien...

feds is namelijk straattaal voor politie :puh:

Warm Coffee is echt goed ^_^

maar volgens mij kan rockstar echt wel betere verzinnen, ik weet niet of ze echt zijn.

Als ze vals zijn, hoop ik dat rockstar zelf met originelere achievements komt.

Bewerkt: door Think
Geplaatst:
:( Jammer dat PS3 niet een soort van achievements heeft. Maar ja in het spel zelf zitten er vast wel leuke dingen die je kan unlocken :dans:
Geplaatst:
:( Jammer dat PS3 niet een soort van achievements heeft. Maar ja in het spel zelf zitten er vast wel leuke dingen die je kan unlocken :dans:

Mischien wel als home uit komt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...