Jump to content

Politie motors in GTA IV?

FireFighter

Politie motoren in GTA IV? lijkt dat jou leuk>?  

179 leden hebben gestemd

1. 1. lijkt dat je leuk? politiemotoren in GTA IV?

• ja!
      159
    • nee!
      15
    • weet het niet
      4
    • 0

Recommended Posts

Hey iedereen,

ik vraag me al een tijdje af op er politiemotoren komen in GTA IV want er is niks bekend :N

ik hoop dat het er wel ik komt want ik vind politiemotoren echt vet :Y.En jullie?

Bewerkt: door thegtaman
Delen op andere websites

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FireFighter

32

• studio dewolf

15

• ~Lance Vance

10

• oostzaan

6

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Rockstar is een nieuwe era in gegaan. Het Liberty City van Gta III heeft geen enkel verband met Gta IV. Ze bestaan niet in een wereld.

Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Ik heb meer dan genoeg screens gezien met motors erop. Dus wat jij zegt is niet waar. Ik denk dat dat is opgeheven tussen 2001 en 2008.

Delen op andere websites

Als je met tweewielers ook echt alle tweewielers bedoelt, dan kan ik je zeggen dat er wel tweewielers inzitten. Er zitten in ieder geval normale motors in, zo is ook te lezen op WikiGTA. Verder denk ik wel dat er politiemotors in zitten. Als ik me niet vergis zag ook ik een politiemotor in één van de trailers.

Delen op andere websites

Als je met tweewielers ook echt alle tweewielers bedoelt, dan kan ik je zeggen dat er wel tweewielers inzitten. Er zitten in ieder geval normale motors in, zo is ook te lezen op WikiGTA. Verder denk ik wel dat er politiemotors in zitten. Als ik me niet vergis zag ook ik een politiemotor in één van de trailers.

WELKE TRAILER? ik wil het graag zien!! :Y

Delen op andere websites

WELKE TRAILER? ik wil het graag zien!! :Y

Trailer 3, en er zijn zat screens.

WikiGTA pagina met tweewielers van GTA IV

@ Jay; Dat klopt. Ik heb die ook gezien.

Bewerkt: door GTAGijsso
Delen op andere websites

Hey iedereen,

ik vraag me al een tijdje af op er politiemotoren komen in GTA IV want er is niks bekend :N

ik hoop dat het er wel ik komt want ik vind politiemotoren echt vet en jullie?

ik denk dat ze er niet zullen in zitten maar ik hoop wel

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...