Jump to content

Politie motors in GTA IV?

FireFighter

Politie motoren in GTA IV? lijkt dat jou leuk>?  

179 leden hebben gestemd

1. 1. lijkt dat je leuk? politiemotoren in GTA IV?

• ja!
      159
    • nee!
      15
    • weet het niet
      4
    • 0

Recommended Posts

Typisch zwarten die mensen dood. Met die soort bende zwarten zijn echt gevaarlijk dus zij schieten overal. het is wel vervelend als de band van de motor lekt.

Dat is racisme...

En natuurlijk schieten ze op je als je net een misdaad hebt gepleegd :duh:

Delen op andere websites

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FireFighter

32

• studio dewolf

15

• ~Lance Vance

10

• oostzaan

6

Als de politiemotor in GTA IV zou zitten.. vind ik dat de politie agenten NIET op je gaan schieten dat was wel Zo in GTA:SA echt irritant man :duh:

Maargoed terug naar het oude: vind je dat de politiemotor in GTA IV zal zijn?

Delen op andere websites

Maar het is toch echt in Los Angeles. De bende zwarten valt je aan als je wilt geen geld enzo. In de achterwijk is heel gevaarlijk.

Dat is ook racisme, je kan net zo goed aangevallen worden door een blanke.

Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn als er 2 politieagenten op een motor zouden zitten. De een rijdt en de ander die achterop zit schiet. Het is wel enorm irritant als ze achter je aan zitten bijvoorbeeld in San Andreas, maar in GTA IV kun je met vrijwel elk wapen drive-by's uitvoeren. Dus als er een politiemotor achter je aan zit gooi ik ff een granaat naar buiten en weg is de motor. Overigens heb ik nog geen screens gezien van een politiemotor dus ik betwijfel het nog. Maar ze kunnen het ook geheim houden tot de release.

Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn als er 2 politieagenten op een motor zouden zitten. De een rijdt en de ander die achterop zit schiet. Het is wel enorm irritant als ze achter je aan zitten bijvoorbeeld in San Andreas, maar in GTA IV kun je met vrijwel elk wapen drive-by's uitvoeren. Dus als er een politiemotor achter je aan zit gooi ik ff een granaat naar buiten en weg is de motor. Overigens heb ik nog geen screens gezien van een politiemotor dus ik betwijfel het nog. Maar ze kunnen het ook geheim houden tot de release.

ik denk dat ze het gehiem houden tot de release ^_^

Delen op andere websites

Racisme betekent haat tegen andere ras maar ik ben niet racist. Het is toch waar de vele bende zwarten in Los Angeles in de achterwijk. Er zijn ook blank maar meeste zijn zwarten. Als ik zeg zwarte chocolade lust niet dan is dat ook racisme? Echt zever! Als ik zeg woord" zwart" dan is al racisme. Echt zever!

Ontopic: Er bestaat ook politie motor voor 2 personen dus 1 op grote motor en andere zit in kleine. Het zal wel tof zijn als hij zit in GTA IV.

http://www.lonerbladtie.nl/archief/juni2006/motor2.jpg Als Niko rijdt door midden van die motor dan gaat scheiden :bonk:

Delen op andere websites

Racisme betekent haat tegen andere ras maar ik ben niet racist. Het is toch waar de vele bende zwarten in Los Angeles in de achterwijk. Er zijn ook blank maar meeste zijn zwarten. Als ik zeg zwarte chocolade lust niet dan is dat ook racisme? Echt zever! Als ik zeg woord" zwart" dan is al racisme. Echt zever!

Ontopic: Er bestaat ook politie motor voor 2 personen dus 1 op grote motor en andere zit in kleine. Het zal wel tof zijn als hij zit in GTA IV.

motor2.jpg

Als Niko rijdt door midden van die motor dan gaat scheiden :bonk:

Zou wel grappig zijn als je zo'n motor ziet rijden met 2 agenten erin en dat je dan op die as schiet waardoor dat bakkie losraakt en wegrijdt xD

Delen op andere websites

motor2.jpg

Als Niko rijdt door midden van die motor dan gaat scheiden :bonk:

Zou wel grappig zijn als je zo'n motor ziet rijden met 2 agenten erin en dat je dan op die as schiet waardoor dat bakkie losraakt en wegrijdt xD

lol :schater:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...