Jump to content

Politie motors in GTA IV?


FireFighter

Politie motoren in GTA IV? lijkt dat jou leuk>?  

179 leden hebben gestemd

  1. 1. lijkt dat je leuk? politiemotoren in GTA IV?

    • ja!
      159
    • nee!
      15
    • weet het niet
      4
    • 0


Recommended Posts

Niet om het een of ander maar ik heb nu vrijwel alle reacties in dit topic gelezen en er MOET me even iets van het hart:

Het is motorEN en geen motorS!

Zo, de boodschap voor vandaag is weer overgebracht. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    32

  • studio dewolf

    15

  • ~Lance Vance

    10

  • oostzaan

    6

Politiemotoren zullen er wellicht inzitten hoor.

Dat zou ook leuk zijn.Maar dan liever die van Sanandreas.

Die van Vice City Stories zijn echt belachelijk.In LCS zaten ze niet en dat stoorde me soms wel.

Als je dan een lekker duel wou aangaan met de politie moest je het met de politiewagens doen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jij bent echt niet goed, zit je soms onderdegrond verscholen voor een oorlog ofzo, ik heb al minimaal 3 verschillende motos voorbij zien komen

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Dat is eerder in dit topic bekend gemaakt ;)

(maar is wel zo)

greetz,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jij bent echt niet goed, zit je soms onderdegrond verscholen voor een oorlog ofzo, ik heb al minimaal 3 verschillende motos voorbij zien komen

die is goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jij bent echt niet goed, zit je soms onderdegrond verscholen voor een oorlog ofzo, ik heb al minimaal 3 verschillende motos voorbij zien komen

die is goed.

Maar wat denken jullie nou over de politiemotor?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Dat was in 2001, niet in 1980. 1980 was Vice City. Dus het zou heel goed kunnen dat motors nog steeds verboden zijn in LC.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Dat was in 2001, niet in 1980. 1980 was Vice City. Dus het zou heel goed kunnen dat motors nog steeds verboden zijn in LC.

Blijkbaar nu niet meer :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kijken jullie hier geen trailers van GTA IV ofzo, dan weet je toch wel dat er motoren in GTA IV zitten, of er politie motoren aanwezig zijn is echter nog niet bekend, ik gok zelf van niet.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...