owner001 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik wil een wapen mod instaleren maar in welk mapje staan de wapens waar ik hem moet plaatsen Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) ik wil een wapen mod instaleren maar in welk mapje staan de wapens waar ik hem moet plaatsen welke gta normaal in het mapje models en dan coll dan staat er daar wapen Bewerkt: 29 maart 2008 door js007 Reageren
owner001 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik wil een wapen mod instaleren maar in welk mapje staan de wapens waar ik hem moet plaatsen welke gta normaal in het mapje models en dan wapen san andreas... maar er staat geen mapje dat wapen heet Reageren
Jozz Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 je moet de gta3.img openen in de models map met de imgtool staat er geen readme bij ? Reageren
owner001 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) je moet de gta3.img openen in de models map met de imgtoolstaat er geen readme bij ? ja er staat dat ik mp7a1_1 moet vervangen maar niet welke map ofsow in gta3.img staat geen mp7a1_1 en in al die nadere mapjes ook niet Bewerkt: 30 maart 2008 door owner001 Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Stuur eens een link van die weapon mod, dan kan men hier zien wat waar moet komen te staan. Niet elke mod wordt op exact dezelfde manier geïnstalleerd natuurlijk. Reageren
owner001 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Stuur eens een link van die weapon mod, dan kan men hier zien wat waar moet komen te staan. Niet elke mod wordt op exact dezelfde manier geïnstalleerd natuurlijk. ik weet niet meer welke site ik hem had geupload maar ik post de mod hier wel ff kijk bij bijlagen mp7a1.zip Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Stuur eens een link van die weapon mod, dan kan men hier zien wat waar moet komen te staan. Niet elke mod wordt op exact dezelfde manier geïnstalleerd natuurlijk. ik weet niet meer welke site ik hem had geupload maar ik post de mod hier wel ff kijk bij bijlagen Ik heb hem geistalleerd. Je hoeft alleen te kiezen uit die twee mapjes welke versie je wil. Je opend dan gta3.img met een img tool. Je vervangt de oude die txd en dff bestanden met de nieuwe. Wat je met die mp7a1_1 met weet ik ook niet, maar je hebt ze niet nodig. Reageren
owner001 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Stuur eens een link van die weapon mod, dan kan men hier zien wat waar moet komen te staan. Niet elke mod wordt op exact dezelfde manier geïnstalleerd natuurlijk. ik weet niet meer welke site ik hem had geupload maar ik post de mod hier wel ff kijk bij bijlagen Ik heb hem geistalleerd. Je hoeft alleen te kiezen uit die twee mapjes welke versie je wil. Je opend dan gta3.img met een img tool. Je vervangt de oude die txd en dff bestanden met de nieuwe. Wat je met die mp7a1_1 met weet ik ook niet, maar je hebt ze niet nodig. maakt het uit met welk wapen je hem vervangt?? Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 maakt het uit met welk wapen je hem vervangt?? Dat weer ik niet maar vervang hem gewoon door micro_uzi.txd en micro_uzi.dff. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.