D-Twins Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 rates graag, en wat tips zou ook niet verkeerd zijn. het is wel mijn allereerste plaatje ^^ Reageren
Jay; Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ik heb even het plaatje geupload zodat we het ook kunnen zien als we een bericht typen. Dat is namelijk een stuk makkelijker raten. Over het algemeen een leuke signature met uiteraard een paar effecten erin. Toch vind ik dat je het iets minder vel mocht doen, er blijft weinig over van de auto zo en dat is vrij jammer. Verder is de tekst wel oké maar er kon wel het één en ander aangepast worden. De render is een beetje dik maar vrij netjes. Ga zo door! Bewerkt: 29 maart 2008 door Jay; Reageren
D-Twins Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik heb even het plaatje geupload zodat we het ook kunnen zien als we een bericht typen. Dat is namelijk een stuk makkelijker raten. Over het algemeen een leuke signature met uiteraard een paar effecten erin. Toch vind ik dat je het iets minder vel mocht doen, er blijft weinig over van de auto zo en dat is vrij jammer. Verder is de tekst wel oké maar er kon wel het één en ander aangepast worden. De render is een beetje dik maar vrij netjes. Ga zo door! oke thnx voor je advies Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Beter dat zwart van boven en beneden wegdoen. Het is te fel. De lettertype past niet. De auto is wel mooi. Heb je achtergrond zelf gemaakt? 6,6/10 Reageren
D-Twins Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Beter dat zwart van boven en beneden wegdoen. Het is te fel. De lettertype past niet. De auto is wel mooi. Heb je achtergrond zelf gemaakt? 6,6/10 ja de achtergrond heb ik zelf gemaakt. Reageren
Arthis Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Command: Ik vind het op zich wel een leuke signature, maar wat meteen opvalt is dat hij heel erg overbelicht is. Dat geeft geen mooi effect, Ik vind dat je de auto mooi hebt ingeblend. Wat ik goed vind is dat de signature echt één geheel is. Ik vind de achtergrond voor je eerste signature mooi gedaan. Ik snap alleen niet helemaal waarom je niet gewoon je (nick)naam erin hebt gezet? nu staat er 'name', dat vind ik raar staan, verder ziet hij er erg goed uit. Over het algemeen een best goede sig dus Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik vind hem ietsjes te fel, maar verder ziet het er goed verzorgt uit! Mooi achtergrond en de auto is mooi, En het lettertype past ook niet. Maar toch een mooie 7! Reageren
D-Twins Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Command:Ik snap alleen niet helemaal waarom je niet gewoon je (nick)naam erin hebt gezet? nu staat er 'name', dat vind ik raar staan, verder ziet hij er erg goed uit. Over het algemeen een best goede sig dus omdat ik hem miss. op een ander spel kan verkopen Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Verkopen?? met echt geld? vast niet... niet dat hij heel lelijk is maar in "Graphics Aanvraag" worden ze gratis voor elkaar gemaakt... Ontopic: Mooi sig voor de eerste keer, de achtergrond is mooi en de poltiewagen ook, alleen dat licht is wel te vel... Je wilt graag tips dus die krijg je! Een tip is, ga hier eens kijken! daar staan veel tuts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.