Emiel P Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Ik heb een vraagje. Kan je de kap ook van de auto afhalen???? Zoja hoe moet dat??? Emiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 je moet met de auto tegen iets botsen en als die motorkap los zit dan moet je sneller rijden en dan vliegt hij er binnen 2 a 3 seconden eraf. 1973. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ja dat kun je doen door tegen andere auto's en muurtjes op te rijden, dan gaat de moterkap van je auto er af. Of het met mods mogelijk is weet ik niet, maar in ieder geval succes! Je kunt trouwens ook met een hammer of honkbalknuppel de moterkap eraf slaan, dat is een stuk gemakkelijker. Bewerkt: 29 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ja dat kun je doen door tegen andere auto's en muurtjes op te rijden, dan gaat de moterkap van je auto er af. Of het met mods mogelijk is weet ik niet, maar in ieder geval succes! Je kunt trouwens ook met een hammer of honkbalknuppel de moterkap eraf slaan, dat is een stuk gemakkelijker. Met een kettingzaag gaat dat veel sneller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emiel P Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik bedoelde het dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Het dak is er helaas niet af te halen. Ik weet niet of je het bedoelt met Cabrio's, zoals je nog wel eens ziet met de Stallion (soms heeft hij een dak, soms niet) of dat je het bedoelt om deze eraf te slaan, maar beide gevallen is niet mogelijk. Met mods is het verder ook niet mogelijk, tenzij je de dak van een auto af haalt dmv modding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Dat kan helaas niet, alleen de moterkap de deuren en de achterklep kunnnen eraf gereden en geslagen worden. Hopelijk weet je nu meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Dat kan helaas niet, alleen de moterkap de deuren en de achterklep kunnnen eraf gereden en geslagen worden. Hopelijk weet je nu meer. en ook de zijplaten bij de voor wielen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Dat kan helaas niet, alleen de moterkap de deuren en de achterklep kunnnen eraf gereden en geslagen worden. Hopelijk weet je nu meer. en ook de zijplaten bij de voor wielen . Jah,bij Vice City wel ja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Het is wel degelijk mogelijk om de kap van een Stallion en een Mesa Grande af te halen. Je moet gewoon de replay functie F1 indrukken en weer afsluiten mocht ie er niet meteen afgaan moet je F1 een paar keer indrukken Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.