Jump to content

Kap van de auto af?


Emiel P

Recommended Posts

Ja dat kun je doen door tegen andere auto's en muurtjes op te rijden, dan gaat de moterkap van je auto er af. Of het met mods mogelijk is weet ik niet, maar in ieder geval succes! ;)

Je kunt trouwens ook met een hammer of honkbalknuppel de moterkap eraf slaan, dat is een stuk gemakkelijker. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kun je doen door tegen andere auto's en muurtjes op te rijden, dan gaat de moterkap van je auto er af. Of het met mods mogelijk is weet ik niet, maar in ieder geval succes! ;)

Je kunt trouwens ook met een hammer of honkbalknuppel de moterkap eraf slaan, dat is een stuk gemakkelijker. ;)

Met een kettingzaag gaat dat veel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Het dak is er helaas niet af te halen. Ik weet niet of je het bedoelt met Cabrio's, zoals je nog wel eens ziet met de Stallion (soms heeft hij een dak, soms niet) of dat je het bedoelt om deze eraf te slaan, maar beide gevallen is niet mogelijk. Met mods is het verder ook niet mogelijk, tenzij je de dak van een auto af haalt dmv modding.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan helaas niet, alleen de moterkap de deuren en de achterklep kunnnen eraf gereden en geslagen worden. Hopelijk weet je nu meer. ;)
en ook de zijplaten bij de voor wielen ;) .

Jah,bij Vice City wel ja..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel degelijk mogelijk om de kap van een Stallion en een Mesa Grande af te halen. Je moet gewoon de replay functie F1 indrukken en weer afsluiten mocht ie er niet meteen afgaan moet je F1 een paar keer indrukken ;) Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...