Jump to content

timeshift

melizardman

Recommended Posts

Geplaatst:

hoii,

ik ben van plan om binnen kort timeshift te gaan kopen..

nou vroeg ik me af of het een beetje leuk was.

ik heb trailers gezien e.d.

ik heb ook de demo gespeeld (helaas een oude versie van timeshift)

zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>?

alvast bedankt!

Geplaatst:
hoii,

zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>?

alvast bedankt!

ik vind het in 1 woord GEWELLDIG echt kopen het is je geld waard (vind ik teminste)

Geplaatst:
hoii,

alvast bedankt!

ik vind het in 1 woord GEWELLDIG echt kopen het is je geld waard (vind ik teminste)

ahh, mooi

ik had op youtube de comments gelezen die zeiden dat de verhaallijn een beetje "repeatively" was.

maar ik ga hem toch kopen :D

Geplaatst:
hoii,

alvast bedankt!

ahh, mooi

ik had op youtube de comments gelezen die zeiden dat de verhaallijn een beetje "repeatively" was.

maar ik ga hem toch kopen :D

daar krijg je geen spijt van!

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik kan jou een gouden tip gevebn als jij meer gemakkelijker wilt hebben: een trainer gebruiken want onsterfelijk, oneindig lang die tijd bepalen zoals reverse, stop en slow maar als jij oneindig op stop doe dan kan jij echt genieten van vb als het regent dan blijft regendruppels hangen, echt prachtig en ook soms als jij rondloopt en jij ziet kogels in de lucht hangen met een weggetje van de kogelbaan ofzo ik bedoel hiermee zo'n lucht

jij kan zelfs ook bloed druppels zien, glas dat ontploft is effect, ook hetzelfde met sommige stenen, muren

of vliegende vijanden of vijanden met gekke streken zoals zich afvragen waar de wapen omdat jij die wapen afgepakt heb

zeker moeite waard om hem te spelen alhoewel sommige levels echt bijzonder lastig is zonder trainer hoor en ik speel wel heel graag vals aldus met trainers of cheats spelen :) voor meer FUN te hebben ^^ maar een ding: Timeshift is echt een van de topzaligste spel dat ik gespeeld heb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...