melizardman Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hoii, ik ben van plan om binnen kort timeshift te gaan kopen.. nou vroeg ik me af of het een beetje leuk was. ik heb trailers gezien e.d. ik heb ook de demo gespeeld (helaas een oude versie van timeshift) zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>? alvast bedankt! Reageren
stefan321 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hoii,ik ben van plan om binnen kort timeshift te gaan kopen.. nou vroeg ik me af of het een beetje leuk was. ik heb trailers gezien e.d. ik heb ook de demo gespeeld (helaas een oude versie van timeshift) zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>? alvast bedankt! ik vind het in 1 woord GEWELLDIG echt kopen het is je geld waard (vind ik teminste) Reageren
melizardman Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 hoii,ik ben van plan om binnen kort timeshift te gaan kopen.. nou vroeg ik me af of het een beetje leuk was. ik heb trailers gezien e.d. ik heb ook de demo gespeeld (helaas een oude versie van timeshift) zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>? alvast bedankt! ik vind het in 1 woord GEWELLDIG echt kopen het is je geld waard (vind ik teminste) ahh, mooi ik had op youtube de comments gelezen die zeiden dat de verhaallijn een beetje "repeatively" was. maar ik ga hem toch kopen Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 hoii,ik ben van plan om binnen kort timeshift te gaan kopen.. nou vroeg ik me af of het een beetje leuk was. ik heb trailers gezien e.d. ik heb ook de demo gespeeld (helaas een oude versie van timeshift) zijn de graphics een beetje mooi, makkelijk te besturen etc mooie verhaal lijn>? alvast bedankt! ik vind het in 1 woord GEWELLDIG echt kopen het is je geld waard (vind ik teminste) ahh, mooi ik had op youtube de comments gelezen die zeiden dat de verhaallijn een beetje "repeatively" was. maar ik ga hem toch kopen daar krijg je geen spijt van! Reageren
SWYV Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ik kan jou een gouden tip gevebn als jij meer gemakkelijker wilt hebben: een trainer gebruiken want onsterfelijk, oneindig lang die tijd bepalen zoals reverse, stop en slow maar als jij oneindig op stop doe dan kan jij echt genieten van vb als het regent dan blijft regendruppels hangen, echt prachtig en ook soms als jij rondloopt en jij ziet kogels in de lucht hangen met een weggetje van de kogelbaan ofzo ik bedoel hiermee zo'n lucht jij kan zelfs ook bloed druppels zien, glas dat ontploft is effect, ook hetzelfde met sommige stenen, muren of vliegende vijanden of vijanden met gekke streken zoals zich afvragen waar de wapen omdat jij die wapen afgepakt heb zeker moeite waard om hem te spelen alhoewel sommige levels echt bijzonder lastig is zonder trainer hoor en ik speel wel heel graag vals aldus met trainers of cheats spelen voor meer FUN te hebben ^^ maar een ding: Timeshift is echt een van de topzaligste spel dat ik gespeeld heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.