Lennert Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Toen ik GTA SA pas had speelde ik zo'n 7 à 8 uur per dag. Nu is het maar 2 à 3 uur per dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 nee bjorn gij zit in mijn klas en gij zegt "ik speel da een uurke of 3" of was dat een leuge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 nee bjorn gij zit in mijn klas en gij zegt "ik speel da een uurke of 3" of was dat een leuge Is het nu echt nodig om hier ruzie te gaan maken? Doe dit dan maar op msn of weet ik veel waar. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 sorry lenert ik maak geen ruzie ik zeg het gewoon ma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 (bewerkt) nee bjorn gij zit in mijn klas en gij zegt "ik speel da een uurke of 3" of was dat een leuge :angry: hyy dylan wa weet gij van mijn leven bemoei u met uw eige zaken :angry: en gij gij speel maar 2 uurkes of zo ps: voor wa moet ge da nu net hier poste ge kunt da ook via msn of mail of zo ik denk da gij da doet om te post boosten of zoits Bewerkt: 5 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 oke terug over gta sanandreas spreken :huh: (zo beter zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Ik speel nu ongeveer 2 uur per dag.... maar in totaal al 354 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 In het begin speelde ik het de hele dag lang. Maar nu 1 uurtje in de week, beetje schieten en dingen voor de 100% doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 ik in 't begin een uur of 4 misschien 5. nu niet meer, nu zijn 't er 1 a 2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Ik speel San Andreas bijna nooit meer. Mischien 2 uurtjes in de week. Soms een week helemaal niet. De lol is er een beetje af vind ik, ik heb het zeker te vaak gespeeld.. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.