Jump to content

Probleem virussen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was net iets aan het downloaden en plots kreeg ik een ernstige virus.

Er kawam op trojan downloader

Ik heb heel mijn harde schijf gescant ik heb een paar virussen kunnen verwijderen maar een paar niet :S

naam virus:

Deze kan ik niet evrwijderen: Geïnfecteerd bestand! - Trojan downloader

De besmetting van spyware - Adware.fotomoto.K

Bulguard heeft verdachte bestanden - Trojan.html.Zlob.C

ik heb dus bulguard (trail) maar die al verlopen is maar ik kan wel nog virussen verwijderen buiten die bovenste 3.

We waren nog vanplan om het te kopen, nu moet dit juist gebeuren :(

Weet iemand hoe ik die virussen verwijder :s zeker die trojan downloader :s die maakt volgensmij nieuwe trojans op men pc en bestanden.

Help me plz

Bewerkt: door Tallex
Geplaatst:

Om de ernstige wonden te dichten, raad ik je aan om NOD32 Trail te downloaden. Deze is zeer effectief op het gebied van virus verwijdering. Ook kun je Norton kiezen, maar die belast de computer wel met zware processen. Nog een tip, ga nooit dingen downloaden zonder dat je weet wat de afkomst en herkomst van het bestand is en zorg dat je viruscanner, ad-aware scanner, firewall, malware en spyware scanner in orde zijn. Succes!

Geplaatst:

Ik raad je de virusscanner Norman aan, Norman verwijdert erg gemakkelijk virussen. Je computer word niet langzaam van bijvoorbeeld scannen zoals bij andere virusscanners, maar je kunt gewoon verder gaan waar je mee bezig was. Het is een kwestie van even je vaste schijven scannen met Norman en dan zijn de virussen weg, succes! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...