klikoe Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heey ik wil weten hoe het nummer heet dat je te horen krijgt als je een ''verkeerde date'' doet met een vriendin. Dus als ze naar een chique restaurant wil en je gaat naar een hamburgertent. klikoe Reageren
Jay; Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heey ik wil weten hoe het nummer heet dat je te horen krijgt als je een ''verkeerde date'' doet met een vriendin.Dus als ze naar een chique restaurant wil en je gaat naar een hamburgertent. klikoe Om eerlijk te zijn weet ik niet goed of je altijd wel hetzelfde nummer krijgt maar als dit het geval is dan dacht ik dat het: "Killing in the Name of" was van "Rage Against The Machine". Nogmaals, ik weet het niet zeker dus post maar hieronder als er niks van waar is. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Heey ik wil weten hoe het nummer heet dat je te horen krijgt als je een ''verkeerde date'' doet met een vriendin.Dus als ze naar een chique restaurant wil en je gaat naar een hamburgertent. klikoe Om eerlijk te zijn weet ik niet goed of je altijd wel hetzelfde nummer krijgt maar als dit het geval is dan dacht ik dat het: "Killing in the Name of" was van "Rage Against The Machine". Nogmaals, ik weet het niet zeker dus post maar hieronder als er niks van waar is. Je weet het wel, alleen ik wil het even bevestigen, omdat je het niet zekerwist. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Nee,volgens mij is het die niet.. Heb hem net even geluisterd,maar volgens mij is het niet de goede Bewerkt: 30 maart 2008 door Bossinkje Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik bevestig ook. Het is hem wel (ja echt Bossinkje). Luister en vergelijk: Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik bevestig ook. Het is hem wel (ja echt Bossinkje).Luister en vergelijk: O,misschien heb ik dan niet goed geluisterd ofzo.. Ik date ook de laatste tijd niet meer met SA,en als ik date,is het altijd wel een goede date,met zo''n romantisch liedje Reageren
klikoe Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja dat nummer bedoelde ik. Bedankt iedereen voor zijn reacties! klikoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.