Jump to content

GTA IV op de DS ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

GTA IV op de DS en een releasedatum voor Rock Band?

Uitgegeven: 29 maart 2008 19:29

In een gelekte releaselijst van een Franse verkoper, staat wat informatie die voor veel mensen vraagtekens op zal roepen. Op de afbeeldingen, die je hier kunt bekijken, staat namelijk dat Rock Band samen met de instrumenten uitgegeven zal worden op 22 mei 2008.

Wat echter nog opvallender is, is het feit dat er een GTA IV-versie voor de Nintendo DS op de lijst vermeld staat, met als releasedatum 15 juni 2008. Betekend dit dat we ook op de Nintendo DS kunnen gaan genieten van GTA IV of zal dit gewoon een fout zijn op de lijst. We zullen het helaas af moeten wachten.

Voorlopig biedt deze informatie echter wel hoop voor degenen die met spanning wachten op Rock Band.

Bron : www.nu.nl

- - - - - - - - - - - - - - - -

Lijkt met niet echt waar of wel soms ? :7

het zou toch vet zijn moest dan waar zijn of niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    5

  • Fuffie

    4

  • Wienish

    4

  • vice infernusX

    3

er komt wel een gta uit op de Ds iets van GTA chinatown ofsow k denk weer zo'n tussendoortje net zoals gta VCS

en LCS dus ;)

maar wel handen voor de ds'ers onder ons ik heb zelf ook een Ds maar k ga hm niejj kopen ;) vast flut

Greetzzz

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV op de DS en een releasedatum voor Rock Band?

Uitgegeven: 29 maart 2008 19:29

In een gelekte releaselijst van een Franse verkoper, staat wat informatie die voor veel mensen vraagtekens op zal roepen. Op de afbeeldingen, die je hier kunt bekijken, staat namelijk dat Rock Band samen met de instrumenten uitgegeven zal worden op 22 mei 2008.

Wat echter nog opvallender is, is het feit dat er een GTA IV-versie voor de Nintendo DS op de lijst vermeld staat, met als releasedatum 15 juni 2008. Betekend dit dat we ook op de Nintendo DS kunnen gaan genieten van GTA IV of zal dit gewoon een fout zijn op de lijst. We zullen het helaas af moeten wachten.

Voorlopig biedt deze informatie echter wel hoop voor degenen die met spanning wachten op Rock Band.

Bron : www.nu.nl

- - - - - - - - - - - - - - - -

Lijkt met niet echt waar of wel soms ? :7

het zou toch vet zijn moest dan waar zijn of niet ?

Moet je wel eerst naar die datum kijken: release

15 juni. Zie jij nu ergens een DS-versie van GTA

IV in de winkels liggen? :')

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me wel raar hoor, GTA op een ds, met die touchscreen, wat kan je er dan mee? en twee schermen, zie je dan op de bovenste de radar ofzo???dat laaste lijkt me opzich wel vet...

maat ik ga Chinatown Wars zeker wel kopen!

hij zal toch wel goedkoop zijn (ik gok €40)

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me wel raar hoor, GTA op een ds, met die touchscreen, wat kan je er dan mee? en twee schermen, zie je dan op de bovenste de radar ofzo???dat laaste lijkt me opzich wel vet...

maat ik ga Chinatown Wars zeker wel kopen!

hij zal toch wel goedkoop zijn (ik gok €40)

ik zou maar wachten met praten totdat ze de eerste screenshots latenen zien :duh:

mischien is het wel een sullige 2d game

calb :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom weer niet op PSP :O

omdat ze er meer geld gaan mee verdienen.

en omdat er zeker en vast een nieuwe gta op psp uitkomt.

als ze toch een nieuwe gta op de psp zou komen zou het san andreas stories moeten zijn :D

storie versie van vice city en liberty city is er al dus alleen san andreas blijft nog over ik hoop :tu:

dat ie uitkomt word vast een topgame

calb :cya:

Bewerkt: door calb
Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me wel raar hoor, GTA op een ds, met die touchscreen, wat kan je er dan mee? en twee schermen, zie je dan op de bovenste de radar ofzo???dat laaste lijkt me opzich wel vet...

maat ik ga Chinatown Wars zeker wel kopen!

hij zal toch wel goedkoop zijn (ik gok €40)

ik zou maar wachten met praten totdat ze de eerste screenshots latenen zien :duh:

mischien is het wel een sullige 2d game

calb :cya:

Chinatown Wars wordt idd Topdown View,

of Birds Eyeview Camera zoals het eigenlijk

heet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal gepraat wat hier boven staat, Rockstar heeft toegezegd GTA 4 ook op de NIntendo DS uit te laten komen. DAt heb ik net vernomen ergens op het internet, je moet maar even google (site weet ik niet meer). Ik heb wel gelijk even de afbeelding die ze hebben vrijgegeven overgenomen.

Wie had dit gedacht, mijn dag kan niet meer stuk!

gtaivvoornintendodshi1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...