Wienish Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Allemaal gepraat wat hier boven staat, Rockstar heeft toegezegd GTA 4 ook op de NIntendo DS uit te laten komen. DAt heb ik net vernomen ergens op het internet, je moet maar even google (site weet ik niet meer). Ik heb wel gelijk even de afbeelding die ze hebben vrijgegeven overgenomen. Wie had dit gedacht, mijn dag kan niet meer stuk! leuk hoor, zo'n fake plaatje ;D Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Allemaal gepraat wat hier boven staat, Rockstar heeft toegezegd GTA 4 ook op de NIntendo DS uit te laten komen. DAt heb ik net vernomen ergens op het internet, je moet maar even google (site weet ik niet meer). Ik heb wel gelijk even de afbeelding die ze hebben vrijgegeven overgenomen. Wie had dit gedacht, mijn dag kan niet meer stuk! Haha, was het maar waar dan zal hij ook op de psp uitkomen ! Trouwens waarom niet op de Wii ? Edit: Op de GameCube zeker ook Bewerkt: 30 juli 2008 door Fuffie Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) de Wii kan het niet aan De Wii is ook zo stom als wat, gelukkig hebben de meeste mensen een Playstation of een Xbox ! Hieronder Gemaakt door Fuffie. Bewerkt: 30 juli 2008 door Fuffie Reageren
.Mic Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Idd. Echt heel nep, en als er al een spel genaamd GTA IV zou uitkomen, zou die toch heel anders zijn dan PS3/Xbox versies en betekent dus dat ie echt niet zo goed word. (Maar hij komt toch al niet). Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Allemaal gepraat wat hier boven staat, Rockstar heeft toegezegd GTA 4 ook op de NIntendo DS uit te laten komen. DAt heb ik net vernomen ergens op het internet, je moet maar even google (site weet ik niet meer). Ik heb wel gelijk even de afbeelding die ze hebben vrijgegeven overgenomen. Wie had dit gedacht, mijn dag kan niet meer stuk! Haha, was het maar waar dan zal hij ook op de psp uitkomen ! Trouwens waarom niet op de Wii ? Edit: Op de GameCube zeker ook Of voor de Nintendo 64 XD Of de Gameboy Pocket Reageren
RoL0 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Allemaal gepraat wat hier boven staat, Rockstar heeft toegezegd GTA 4 ook op de NIntendo DS uit te laten komen. DAt heb ik net vernomen ergens op het internet, je moet maar even google (site weet ik niet meer). Ik heb wel gelijk even de afbeelding die ze hebben vrijgegeven overgenomen. Wie had dit gedacht, mijn dag kan niet meer stuk! Haha, was het maar waar dan zal hij ook op de psp uitkomen ! Trouwens waarom niet op de Wii ? Edit: Op de GameCube zeker ook Of voor de Nintendo 64 XD Of de Gameboy Pocket Misschien is dit toch niet zo gek hoor... alleen is het niet GTA IV, maar GTA Chinatown Wars! (nog niet allemaal zeker hoor) Kijk hier maar ff. RoL0 Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik denk eerder dat ze ''China Town Wars'' bedoelen denken jullie ook niet ? Misschien is dit wel de nieuwe GTA4 op de DS Misschien ook wel voor de Sega ? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 de Wii kan het niet aan De Wii is ook zo stom als wat, gelukkig hebben de meeste mensen een Playstation of een Xbox ! Hieronder Gemaakt door Fuffie. wii nep??? ik vind het ook een stom ding maar als je zo'n ding wil hebben moet je 2 weken in de wacht staan, en dat voor zo'n dom ding. ja volgens mij bedoelt de topicstarter over China town wars Reageren
(MOH)tomik Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 je bedoelt zeker chinatown wars Reageren
IronBullet Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Maar er komt wel een GTA op de DS want dat is zelfs laatst nog bekend gemaakt maar die heet GTA Chinatown Wars Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 HAHAH GROOTSTE ONZIN GTA IV OP DE DS HAHAHA lach me kappot echt waar Reageren
gta dylan Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 lol nee GTA 4 komt nie op DS uit. Er komt wel een GTA op de DS uit maar dat is dan GTA:Chinatown wars. Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk dat dat gewoon nep is... Ninendo DS kan echt niet GTA IV aan.. Groeten, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.